Big Brother alkoi taas. onko mielestäsi ihan tolkullista sulkea ihmisiä sellaiseen tilaan ja teettää kaiken sortin tehtäviä heillä

Avainsanat: bb

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 09:26

Viihteen nimissä tehdään kaikenlaista. Ja julkisuuden kipeät ihmiset hakeutuvat juuri tuollaisiin älyttömiin juttuihin ehkä aika harkitsemattomastikin. Sitä ihmettelen,että ainakin edellivuosina jokaikinen päivä iltapäivälehtien lööpit kirkuivatkuka oli BB-talossa tehnyt mitäkin ja kenen kanssa, ikäänkuin kyseessä olisi jokin todella iso ja tärkeä asia.
Myös se ihmetyttää, että annetaanko siellä talossa todella päivittäin alkoholia,johan siinä ihmisiltä terveys menee ja varsinkin pitkään siellä olevat alkoholisoituvat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 13:42

Täysin tarpeeton ohjelma.Huomion ja julkisuudenhakuiset ihmiset tekevät maineensa ( ? ) kaupalla kaikkea älytöntä...Onneksi ei tarvitse katsoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 13:49

Turha ja typerä ohjelma, aikanaan brittiversiota yhden jakson katsoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 14:05

Älytön ohjelma, mutta suosittu taitaa olla kun sitä edelleenkin tehdään, taitaa olla mukava seurata mitä ihmiset törppöilee kännissä ja kenen kanssa naivat, on meissä tirkistelijän vikaa näköjään, joskus olen sitä joutessani katsonut, mutta minulla on toinen korva vähän kuuro ja nykyään ihmiset ääntävät sanat huonosti ja en sitten kuule mitä puhuvat, ei auta vaikka telkun äänen täysille pistäisin, eli en sitä ohjelmaa paljon seuraa, mutta ihmetyttää että ovatko ihmiset todella noin narsistisia että julkisuuteen täytyy päästä vaikka kännäämisellä ja örveltämisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 14:12

Viime vuonna katsoin ekan kerran Big Brotheria ja jäin koukkuun, eilen tilasin BB:n 24/7 kanavan, joten nyt saan katsoa mielin määrin. Olen toistaiseksi sairaslomalla ja olkapääkivun takia en voi juuri mitään tehdä. Mutta huvinsa kullakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 14:46

eikös se perustu vapaaehtoisuuteen,jotkut sinne jopa pyrkivät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 15:01

aiemminkaan en ole katsonut BB:tä enkä aio vieläkään katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 15:21

Onneksi ohjelmissa on valinnanvaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 15:51

Mä tykkään seurata Big Brotheria on siin järkeä mut siinä ei oo järkeä et sinne laitettenniin lihava ja iso steffas vai mikä oli ja sit melkein näkövammanen Minna ei siellä ole niin hyviä asukkaita kun ennen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 17:29

Olihan tuo pakko katsoa, ketkäs idiootit sinne taas pääsi..
Pidän itsekin todella typeränä ohjelmana, no Matkaoppaista tuo Tamir siellä ( julkkis)...
Miehet on taatusti idiootimmat valittu ( sehän on selvää), yksi poikkeus, nyt on ikää vähän laidasta laitaan..
Eilen jo yksi karkasi, joten nimellä ratsastava Harkimon Hjalliksen veljen tytär sinne tänään astelee...
No taas on jotain syytä istua koneella siihen aikaan, siis ei kiinnosta enempää..
Ja juotto touhua koko ohjelma.. tekisivät teknkkapoon ja ei annettais siel kuin vain mehua ilman prosentteja sit ne vasta seinil hyppisi ja sen ohjelman mä kattoisin alusta loppuun koko jakson...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 17:30

Onneksi telkkarissa saa vaihtaa kanavaa silloin kun haluaa! EVVK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:21

En katso laisinkaan kyseistä ohjelmaa ollenkaan. Vaihdan kanavaa tai suljen television.En tykkää koko ohjelmasta!Yök....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.09.2011 - 14:59

huono homma että taas joka ikinen päivä valtakunnan tärkein puheenaihe liittyy jotenkin tähän ohjelmaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 07:45

Niinhän se alkoi. En vain katso kyseistä ohjelmaa. En oikein pidä, vähän humpuuki touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 09:15

eipä tuossa järkeä ole. toisaalta - ei se ole tyhmä joka tollasen järjestää vaan se joka sinne änkeää.
heikkopäisten touhua - siksi varmaan siellä viihtyvätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:26

Koko ohjelmassa ei ole mitään järkeä, annetaan huonoa esimerkkiä nuorisolle.