onko tuttua? Etsit hillittömästi silmälaseja ja ne ovatkin otsallasi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 16:01

Ei ole käynyt ikinä...Mutta se, että menen uimaan ,saunaan ja nukkumaan silmälasit päässä on tuttua.Olen sokea, kuin myyrä valossa niitä ilman :(

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 13:52

Aikanaan yksitehoisia joutui etsiskelemään, harvemmin otsalta löytyivät. Nyt monitehojen aikaan ei tätä ongelmaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 13:59

En ole silmälasejani otsaltani löytänyt, häviksissä kyllä ovat päivittäin, minulla on monet lasit käytössä, ja pyrin niitä laittamaan joka huoneeseen, ja pesukoneen viereen myös, lukiessa vaan niitä tarvitsen, mutta joskus eivät mistään löydy, ja pesukoneen vieressä sitten saattaa olla 4 lasit minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 14:09

Mulle kävi eräänä kauniina päivänä siten, että etsin kännykkää ja puhuin siihen juuri silloin, joten vanhuus ei tule yksin :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 14:49

yhdet ainoat ja aina hävöksissä,muttei ottalla.Kerran löysin jääkaapista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 17:13

Muiden tavaroiden kanssa käy, jotta kaukaa etsii ja läheltä löytää..
Lasit päässä aamutuimaan ja illalla pöydälle..tulee tietenkin poikkeuksia jonne niitä ei halua..
Esim yksi lapsenlapsistani haluaa häntä minun syöttävän ilman silmälaseja, olen kyllä sanonut että saatan pistää lusikan vaikka otsaan.. nauraa ja tuo puolitoista vuotias iskee minulle silmää takaisin..
Muuten on jo yli puolivuotta moisen tempun osannut... ( tarhatäti tuon vahingossa opetti, kun hänelle aina syömään mennessä iski silmään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 17:32

Käyutän jatkuvasti silmälaseja, joten haen sitten aivan muualta kuin otsalta.
Löytyvät aamulla milloin mistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 21:26

Kyllä niin käy välillä. Ei löydä ja huomaa niiden olevan silmillä .Se on vissiin, että silmälääkäriin meno.Mulla ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 21:30

Aamulla otan yöpöydältä silmälasit,ja laitan päähäni.Koko päivän pidän,että näen..en tule tomeen ilman silmälaseja...jossakin vaiheessa päivästä pesen silmälasit..
Illalla kun menen nukkumaan,niin laitan taas yöpöydälle..
Kännykkä kyllä on välillä hukassa,kun ei muista minne on jättänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 23:03

Ei vät ole olleet kateissa kahteen vuoteen, sillä silmälääkäri antoi todistuksen jolla voi "polluille" näyttää ettei tarvitse, vaikka kortissa niin lukee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:19

Mulla ei oo ikinä käynyt noin,lasit ovat visusti päässä koko ajan,muuten en näe yhtään mitäään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 07:44

Juu, juu näin on käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:28

Lasit ovat aina nenällä, joten ihan noin eipääse käymään. Mutta suihkuun olen mennyt lasit päässä, avaimia ja kännykkää len etsinyt, vaikka ovat olleet koko ajan kädessäni. Joskus autolla ajaessani olen pelästynyt, että unohdin avaimet kotiin vaikka minulla ovat kaikki avaimet autonavaimia myöten samassa nipussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:25

Ei ole tuollaista vaaraa, otan lasit pois silmiltäni ainoastaan saunoessa ja nukkuessani.