Arvaatko miksi kierrän muutamat USA:n osavaltiot kaukaa ? ( mm. Minnesota, North Dakota, Virginia, Wisconsin, Iowa jne.)

koska olen kasvatettu lakeja kunnioitavaksi tai ainakin niitä mahdollisuuksien mukaan noudattavaksi ....

www.iltalehti.fi/hullumaailm...me_oneline

Avainsanat: laki ja oikeus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 10:58

Just joo, jenkit ne vasta fiksuja ovatkin :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 11:20

ymmärrän,aikoinaan Connecticutin pääkaupungissa Hartfordissa emäntämme opasti(kadunkulmatontilla olevassa talossa)jos ulkoa kuuluu kovaa räminää,pauketta tai ammuskelua,älkää menkö ikkunaan...siellähän on ainoastaan(yleisillä) moottoriteillä ammuskelu kielletty ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:26

Enpä muutenkaan sinne ole menossa ei haluakaan...katsellaan vaan leffoja ja luetaan uutisia, sillä siitä selvitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:32

Helppohan noita on noudattaa?
Useimmat noista tempauksista kieltää myös Suomen laki. En halua hirveä päähäni katon läpi sänkyyni ja tuskin kukaan muukaan.
Idioottien äänestyskielto taitaa olla meilläkin voimassa, käsittääkseni.
Eläimiinkin saa täällä sekaantua, kunhan ei aiheuta kärsimystä eläimelle. Tuo painoraja on siis meillä paremminkin alaraja. Parisataa vuotta sitten tuo oli kiellettyä ja rangaistukset kovia. Inha maa Suomikin on, jos pilkkua viilataan. Joulukoristetakin pidetään monessa talossa monta kuukautta.

Löytyihän tuolta yksi laki Suomestakin; "Taxi drivers must pay royalties if they play music in their cars for paying customers."
Minä olisin valinnut vaikkapa sen, että murhaaja tulee päästää vapaaksi, jos hän on tekohetkellä mielenvikainen, mutta oikeuskäsittelyyn mennessä parantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:42

Kaikenlainen pelehtiminen on kiellettyjen asioiden listalla:-D

Lisätty: 01.09.2011 - 17:29

Kierrät muutakin kuin tahkoa:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 12:32

Huomenta valperi, olihan pitkä uni! ?
Pennsylvania on hyvä sinne menen. "Kaikki 16 naisen talot katsotaan bortelleiksi"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 12:55

En ole onneksi noihin paikkoihin lähdössäkään. Minä täältä kotoa käsin näen näköjään tuollaisia asioitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 13:48

Suurempaa hinkua ei ole toistaiseksi tuolle suunnalle tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 15:00

Waukeganissa ( Illinoisissa) liian kauan tuijottelin omakotitaloa vastapäisellä puolella katua, tuli isäntä ulos ja kysymään, onkos jotain asiaa, ei tosin ollut pyssy näkyvillä. piti selittää että sentakia tuijottelen, koska isäni serkku asui siinä talossa aiemmin. vastaus tyydytti kysyjää ja tuli emäntäkin vielä juttelemaan, ystävällisesti molemmat.

monenmoisia lakeja näkyy olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 18:17

Joskus lakeja lienee miltei mahdoton noudattaa, kun ovat niin hulluja. Vaan mitäs sanot Valperi tästä?
Kultamailla liikkuessa pitää käyttäytyä siivosti ja rehellisesti muuten voi käydä näin.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...selk%C3%A4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 07:43

Huomenet Valperi,

Näin Missourissa, 21 - 50-vuotiaiden sinkkumiesten on maksettava vuosittain yhden dollarin vero. Sinkkuvero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:29

Kyllä amerikkalaiset keksii mitä vain. Mikä ei ole kiellettyä on pakollista ja päinvastoin.