Syyskuu koitti. Onko nyt virallisesti syksy?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 09:32

Aika syksyistähän näyttää olevan, kun vettä sataa ja ilma on sakeana keltaisia koivunlehtiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 09:26

Kyllä se minusta on nyt syksy, kirpeä syksyn ilma on täällä nyt ainakin ja koivusta on lehdet alkaneet karista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 10:35

syksy alkaa syyskuusta. ja tuntuukin siltä, viileää, sateista, luonossa ruska jo aloittelee, lehtiä puista tippuilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 10:53

Kyllähän se syksy vaan saapui kaupunkiin. Tänään aamulenkillä varpaita hiukan paleli sandaaleissa, joten täytynee alkaa käyttämään umpinaisia kenkiä. Lehdet jo puista tippuvat, syksyn väriloisto on upeaa katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:22

Nyt on syyskuun eka päivä,koulutkin alkoivat ennen vanhaan silloin ;-( eli syksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:23

Ilmankin mukaan on syksy...
Ei ole mitään viimelauantain lämpöaaltoa enää tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:38

Syksyn aika syntyy kunkin omassa mielessä.

Minulla on vielä kesäinen tunnelma mökkimaisemissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 12:11

Kyllä se syyskuusta viimeistään syksy lähtee. Järvivetet ovat lämpimiä siitä huolimatta vielä 17-18+
Kesä jatkukooon ihanaa aikaa.

Lisätty: 01.09.2011 - 12:14

Syys,loka,marras se talven tuopi.Joulu,tammi ja helimi talven kuukausia.Kevättä kohti vie maalis,huhti ja toukokuu. Kesä ,heinä ja elokuu se meille kesän antaa.Siinähän tuo vuosi vierii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 13:44

Syksyynhän tämä tuntuu luonnossa kallistuvan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 14:02

no tota noin kyll ny syksy on . oli aamulla vähän kosteahko olo .ps. syyskuun eka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 19:14

Johan se syksy elokuun puolella alkoi. Minulle syksy alkaa siitä, kun ei enää tarkene istua ulkona edes keskellä päivää. Ja kukapa nyt sateessa istuisi. Syksy on ja kesä on pois, talvea ootellaan, sanotaan koululaulussa. Minä en aio jäädä talvea odottelemaan. Mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin noin kuukauden kuluttua jatkaan kesää ihan muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 07:33

Syksy saapui. Joulu on kohta ovella, odotellaan sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:23

Syyskuu on vielä kesälomakuukausi, ei siis ole syksy.