Huomenta kaikille napsuille pitkästä aikaa.Minkälaiseen säähän heräilit näin syyskuun ensimmäisenä päivänä?

Lappeenrannassa pilvistä ,mutta vielä ainankaan ei sada ja lämpöasteita on + 13C.

Avainsanat: aamu pilvinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 07:32

Huomenta sinullekin, olen sinua kaipaillutkin jo, Täällä on kirpeä ilma lämpöasteita vaan 10, aurinko kyllä pilkistelee ja päivemmällä on varmaan lämpimämpää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 07:05

Huomenta kissäiti, sää on kohtalaisen selkeä 9 astetta näyttää mittarini. Rupean suunnittelemaan tulevan päivän askareita. Vellit syötin juuri vaaville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 07:50

Hyvin nukutun yön jälkeen heräsin tällaiseen säähän: Helsinki, keskusta: lähes pilvetön sininen taivas, aurinko paistaa ja lämpöä +10.
=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 08:45

Huomenta kissaäiti..kyllä tässä on sinua jo kaivattu..
Lämmintä+14 ja todella kova sumu kun heräsin..nyt alkaa sumu haihtumaan..
Taivas tasaisen harmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 10:33

Huomenta päivää. Aamulenkki koiran kanssa oli erittäin piristävä, asteita ainoastaan +9 ja olipas kovin sumuista. On syyskuun eka päivä, joten syksyn tuntua on ilmassa. Nyt mittari näyttää jo +11 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 10:37

huomenta kaikille. +13c lämmintä, puolipilvistä, ei vettä nakkele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:23

huomenta kaikille,aurinko rellottaa ja raikasta ilmaa virtaa sisään ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:37

Aamukastetta maassa ja aurinko paistaa lämpimästi. Syksy näyttää parhaita puoliaan.

Kaunis huomen myös Sinulle kissaäiti ja tervetuloa takaisin napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:54

Kaunis on syys sää... ja ikkunan vaihtoa suoritetaan meillä makuuhuoneessa ja keittiössä jo kolmatta tuntia menossa olohuoneen vankina...
Käly tulee hakemaan kohta koirani ulos, varmaan kohta pääsee siivoamaan ja laittamaan taas tavarat ja verhot paikoilleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 12:20

Kaunista, syksyisen kaunista.Ei sada ,hain sieniä 4 ämpärillistä.Mikä se mukavampaa.Lämmintä on ,ollaan teepaita päällä metsässäkin.Eilen saunomassa ja järvellä uimassa.17-18+ veden lämpö, oli muuuten syvä järvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 13:42

Huomenta kisumuorille, kovasti on kissaäitiä täällä kyselty, onneksi et ole metsään eksynyt. Sää Savonlinnassa on pilvipoutainen ja nyt iltapäivän lämpötila +17.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:34

Minä heräilin tänään jo syyskuun kolmanteen päivään. Vettä sataa, tuulee, syksyistä on. Poutasäätä ja hyvää siivoussäätä odottelin, mutta toisin kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:22

Lämpöiseen ja aurinkoiseen, erittäin sopivaan sieniretkisäähän.