Onpa tämä ilta ihmeen hiljainen,missä kaikki napsulaiset ovat?

Minä yksin täällä oleskelin ja nyt lopetan...hyvää loppuiltaa kaikille napsuille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 20:43

Jaa, tulin vasta äsken kotiin. Tosin käväisin kyllä aikaisemmin heti töiden jälkeen, mutta söin ja lähdin takaisin, kylään kälyä tapaamaan. Oli ihan kiva olla välillä kylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 20:48

kiireitä. Niille en mitään voi ja kova hinku napsuun. En ehdi kuin pikaisesti pistäytymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:10

Haluaisin olla enmminkin tääl, mut ko aika ja resurssit ei vaa riitä. Napsussa on kivaa porukkaa ja kaikki ihan ok, mut joskus pitää vain olla läsnä muualla....

Naatiskellaan tästkii ja ollaa ilosii, et meil on näikii hyvi asiat. Meil on toisemme ja vuorovaikutust syntyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:37

Rantasaunalla kylpemässä ja nyt napsuttelun parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 22:11

Olin viettämässä yhteistä hetkeä entisten työkavereiden kanssa..Kävimme syömässä ja muistelimme entisiä aikoja..ja paransimme taas maailmaa..hauskoilla jutuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 22:24

Ilta on vierähtänyt entisen työkaverini luona, syötiin pientä ja kevyttä ja pantiin taas asiat mallilleen. Nyt vähän napsuttelen, sitten dekkarin pariin ja Uni-Jukkaa odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 22:32

Töissä ja sitten kestitsin läjän vieraita.Pojalla oli synttärit ja väkeä kävi.Piti sitten laittaa kahvia pöytään...Ilta meni mukavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 23:10

Katsoin BB talon uudet asukkaat, joten siinähän se 1½ tuntia vierähtikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 04:05

Heräsin juuri Daekuun silelä alkoi juuri Shot Put M (male) karsinta.
Nyt lähti käyntiin Lasse Vireenin lyhyemmän pravuuri matkan karsinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 06:58

Kaunista aamua Annuliinille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 07:40

Illalla on ihmisillä puuhaa ja televisiota katselevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:50

Eilen illalla tuli oltua tyttären luona purkamassa muutto tavaroita, saatiin jonkun verran mutta hommaa varmaan vielä tänäänkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:40

Eipä sitä aina ennätä napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:09

Minä olin tuolloin ihailemassa Suomen suvea tuttavani takapartsilla.