Meneekö teidän mielestä viikot nopeasti ja kuukaudet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 19:21

vastahan oli juhannus ja kohtapian joulu. joskus aika rientää ja joskus tuntuu että pysähtyy kokonaan.
mutta väittävät että mitä enemmän ikää karttuu sitä nopeammin tuntuu aika kuluvan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 19:31

Minulla on myös alkanut vuodet kulumaan nopeasti, pojallamme on tänään 36 v syntymäpäivä, ja en minäkään ole kuin 30 v vasta, minulta on nyt hävinnyt 25 v jonnekin, heh,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 19:38

Sanonta aika menee kuin siivillä, pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:33

sanoisin,että jopa vuodet sujahtavat ohi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:45

Koko elämä on kohta mennyt niin nopeasti. Mutta toivon, että vielä olisi tiimalasissa aikaa, sillä paljon on jäänyt tekemättä. Kaikkea en kuitenkaan ehdi saada valmiiksi, mutta kunhan edes jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:54

No lomaillessa ainakin. Töissä aika matelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:04

Huomenna on jo torstai. Äkkiä aika kuluu, vaikkei sitä ihan heti huomaakaan... Touhua ja tekemistå, ja ei huomaakaan kun viikko on jo mennyt....

.....jälestäpäin sitä ihmettelee, että mihi se miun elämäín on menny, täs mie oon nyt, ja mittää en oo saanu aikaan..... ainaskaa omasta mielestäin..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:37

Juurihan äskettäin mökkimaisemiin ja nyt on jo syksy. Viitisen kuukautta on vierähtänyt liiankin nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:42

Nyt menee vuosi niinkuin kuukausi.Tuntuu ihan kamalalle kun vauhti kiihtyy vaan. 10 vuotta menee kiitämällä, nyt huomaa kuinka lyhyt ihmis ikä on .Kaikkia täytyy tehdä tässä ja nyt.Muuten jää tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 22:14

Kyllä viikot menee todella nopasti..että ei meinaa perässä pysyä..samoin vuodet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 23:04

Elämä menee nopeasti, viimeiset 15 vuotta on mennyt vauhdilla. Sillä lapsetkin ovat jo rippikouluiässä. Eihän sitä itse edes tajua olevansa vanha :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 02:13

Katsotaas, hmm, ensi kuun perästä ei ole kuin yksi kokonainen kuukausi jouluun ja päivät alkavat taas pitenemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 06:54

Joulu on kohta ovella. Aika vain kulkee eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:18

Joskus sujahtaa taas tosinopeasti...
Mutta joskus aika kulkee matelemalla, kuin nyt tänään odotan koska nuo ikkunan vaihtajat saavat hommansa tehtyä nyt jo mennyt 2 tuntia olohuoneen vankina ja vieläkään ei valmista kuulu 2 ikkunan kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 10:43

Kun aloittaa työviikon maanantaina, huomaa että perjantai on tuossa tuokiossa. Tuntuu että vasta oli kesäkuun alku ja nyt jo syyskuuta eletään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:43

Kyllä menee. Ja mitä enemmän ikää kertyy sitä nopeammaksi ajankuluminen vaan tuntuu kiihtyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:06

Riippuu vähän omasta mielentilasta ja siitä onko mitään odotuksia viikossa tai kuukaudessa.