Oletko karppaaja? Pitääköhän tuo uutinen todella paikkansa, että liha- ja meijeriteollisuus olisi kaiken takana?

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...-taustalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 18:59

Syön ja juon mitä haluan, eikä ylipainoa ole.
Terveellisyyden kanssa voi olla vähän niin ja näin ja jos kaikki lehdissä kirjoitettu pitäisi paikkansa, olisin jo vainaa. Jos vyö alkaa kiristää, harvennan aterioiden väliä, en "karppaa" tai suunnittele muutenkaan mitään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 15:59

yhteenaikaan oli voi eäterveellistä, sitten oli kevyttuotteet sama juttu.
mikä milloinkin katsotaan hyväksi ja mikä huonoksi ruokavalioksi, tutkimusten varjolla.
itse syön monipuolisesti kaikkea, en ole karppaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 16:23

Minä syön monipuolista ruokaa ja en mitään trendejä katsele enkä toteuta, en ole karppaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 17:21

Yritän pitää ph-tasapainosta huolen ja olen myös jonkin sortin karppi. Tilasin juuri Karpin keittokirjan, jossa on mahtavan monipuolisia herkullisia ruokaohjeita.

En oikein usko, että liha- ja meijeriteollisuus olisi takana. Karpatahan voi myös kasviksilla. Maito ei kuulu olennaisena osana karpin ruokavalioon siinä kun on noita hiilareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 18:05

Syön normaalia perusruokaa, erilaiset ruokavaliot tulevat ja menevät.....nähtäväksi jää kuka karppauksen taustalla lymyää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 18:37

Syön itsetehtyä kotiruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.08.2011 - 19:00

syön kaikkea niin paljon kun huvittaa, onko se karppausta? nykyään ihmiset saadaan tekemään terveyden nimissä ihan mitä tahansa, arvaan että tuo karppailu osoittautuu huonoksi ideaksi, jonka jälkeen tulee jokin muu uskonto tilalle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:38

En ole karppaaja,olen aina suhtautunut skeptisesti äärimmäisliikkeisiin,kuten VHHkin on(oma mielipide).Terveellä "maalaisjärjellä" mättöä,pitäis pitää mieh...henkilön tiellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:42

En edes ihmettelisi etteikö asia olisi niin! Karpiksi en kuitenkaan itseäni lue,vaikka en syökään pastaa,enkä perunaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:54

Lukeudun hiilihydraattitietoisiin. Olen karttanut niitä enemmän tai vähemmän jo toistakymmentä vuotta. En juo maitoa, mutta juustoja ja voita kyllä käytän, tosin kohtuudella. Juustoja söisin joka tapauksessa, sekaruoallakin. Lihaa ja kalaa syön noin pari kertaa päivässä, tänäänkin aamulla munakkaassa ja päivällä kalaa salaatin kanssa. En kaipaa höttöhiilareita, karkin pistän silloin tällöin kyllä suuhuni. Tänäänkin söin kylässä palasen pitsaa. Mutta pullat ja kakut jätin koskematta. Voin hyvin, jaksan käydä töissä, vaikka olenkin jo eläkkeellä. Nukun hyvin ja olen ainoastaan asteikolla "hieman ylipainoinen". Vaattetkin näyttävät ihan hyviltä, ja uskallanpa kulkea jopa bikineissä. Vähähiilihydraattinen ruoka on ihan sitä samaa, mitä muutkin syövät. Siitä vain puuttuvat leivät, perunat, pastat, riisit ja muut viljatuotteet. Kaalia, kesäkurpitsaa ja salaattia on sitten vähän enemmän lautasella. Välipaloina napsin pähkinöitä ja manteleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:58

Kohtuus kaikessa. Ääripää- hommat eivät varmaankaan ole hyvästä. Työtoverini on karppaaja, mutta hänen käytöksestään ei voi sanoa, että hänellä olisi yhtään parempi olo kuin aiemminkaan. Jos viidenkympin vitutus on päällä, niin siihen ei edes karppaus auta. Nimimerkillä sivusta seurannut ja kettuilua kuunnellut. Minulla on kyllä niitä kurkkuja.... sehän taitaa olla karppausravintoo.... nauttikoon miten tahtoo.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:32

Pullukoille puputetaan paljon paino-ongelmasta.

Puputtajat pääsevät palkoille puputtelullaan.

Pullukkojen päähän painetaan pahaa mieltä.

Puh, pah, pelistä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 06:50

Syön terveellistä kotiruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:45

Kotiruokaa tulee lähinnä mussuteltua, aina saa lukea milloin mikäkin on pahasta, enpä itse noista välitä enää alkuunkaan...
Ainahan me mussutetaan myös lisäaineita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:51

Ehkä tuossa uutisessa on vinha perä. Itseäni huvittaase, että samat tyypit jotka eivät jokin aika sitten syöneet lihaa syystä tai toisesta lainkaan, eivät juuri muuta nyt syökään. Itseäni ei tällaiset ole saaneet muuttamaan ruokailutapojani vaan leipää ja muita hiilihydraattipitoisia elintarvikkeita pupellan päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 14:58

Sanokoot ja tutkikoot kuka mitäkin tykkää, minä tykkään syödä punaista lihaa.