Nerokas nainen mutta ketähän tässä jutussa vielä eniten rangaistaan, raiskausta yrittänyttä vai itseään puolustanutta?

www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...lla-paahan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2011 - 09:21

Jos nämä kaksi henkilöä oikeussalissa kohtaisivat,naista syytettäisiin hätävarjelun liioittelusta ja mies saisi pään silitystä ja ymmärrystä.

Kysyjän kommentti

Kyllä ne noin varmaan menisi :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 13:13

tuskinpa raiskauksen yrittäjä menee pyytämään korvauksia siltä joka päähän kopautti kivellä. ellei keksi jotain muuta juttua. olipa hyvä säkä neitosella, että sai kiven käteensä ja sai paukautettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 14:22

Tuskin rangaistaan ketään.
Mies pitäisi ensin saada kiinni. Mitä mieltä olette tästä tuomiosta? www.iltasanomat.fi/kotimaa/f...93014.html
Kohtuullinen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 14:24

Taitaa jäädä oikeuden päätettäväksi...
Mutta oma mielipiteeni on että itseään saa puolustaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 16:49

Siinä olivat kovat vastakkain. Nimittäin pää ja kivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 18:01

Jos onnistuvat edes tekijää tavoittamaan....., näpsäkkä tyttö pääsi pälkähästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 18:32

Onneksi nainen pääsi karkuun. Toivottavasti äijä saadaan vielä kiinni, jos uskaltaa lähiaikoina ihmisten ilmoilla liikkua pää auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:49

eiköhän tuollaiset jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:53

Toivottavasti miestä. Oli hyvä puolustaja niin sitä pitää. Että saavat varoa seuraavaakin. Ei pidä olla ihan löysä ,noitten ryökäleitten kanssa,Jos hetken muistaisi ukkokin.Eräs nuori kaunis nainen, laittoi varuiksi jalkojenväliin partakoneenterän. Kannattaa varoa naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 06:43

Toivon mukaan miestä. Saa nähdä mitä tuosta kiven lyönnistä naiselle seuraa, jotain siitä tulee.