Mikä on palkkatuki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 09:06

Työ- ja elinkeinotoimisto voi myöntää työnantajalle palkkatukea työttömän henkilön palkkauskustannuksiin, jos työnhakija ei työllisty avoimille työmarkkinoille tai jos hän ei sijoitu koulutukseen.

Lähteet:
www.mol.fi/mol/fi/01_tyonant.../index.jsp

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 11:10

Palkkatuki

Työ- ja elinkeinotoimisto voi myöntää työnantajalle palkkatukea työttömän henkilön palkkauskustannuksiin, jos työnhakija ei työllisty avoimille työmarkkinoille tai jos hän ei sijoitu koulutukseen.

Työ- ja elinkeinotoimisto harkitsee tapauskohtaisesti, milloin työnhakijan sijoittumista työhön voidaan edistää myöntämällä palkkatukea. Palkkatuetun työn tulee parantaa työttömän työnhakijan ammattitaitoa ja työmarkkina-asemaa sekä edistää pitkään työttömänä olleen pääsemistä avoimille työmarkkinoille.

www.mol.fi/mol/fi/01_tyonant.../index.jsp

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:57

palkkatuella tarkoitetaan työllistämistukea, jota voidaan myöntää työantajalle palkkauskustannuksiin.
edellisten linkkien lisäksi infoa löytyy myös näistä:
www.yrittajat.fi/fi-FI/tyona...alkkatuki/
www.sosiaalinenyritys.fi/yri...jalle/tuet
ia.pkamk.fi/tyonhalijalle/palkkatuki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 12:11

Työnantajan saama avustus työttömän henkilön palkkauksen yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 12:29

Se on sellainen tuki joka sai minulta karvat pystyyn. Aikoinaan töitä hakiessani oli ensimmäinen kysymys oletteko tuohon tukeen oikeutettu.
Minäpä vastasin: Enennen isännät maksoivat palkan, työntekijän tarvinnut hänelle sitä tuoda. Kylläpä olette köyhiksi tulleet!
Eipä tarvinnut pitkään keskustella.
Se on niitä "kokomustan" ja sossujen yhteisiä kusetuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.08.2011 - 12:46

se on varmaan se rahamäärä minkä saan aina tilipäiväna käytettäväksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 14:31

Se on sellainen tuki joka sai minulta karvat pystyyn.
Jos joku tarjoutui töihin ja ainoana meriittinä oli, että on oikeutettu palkkatukeen, menin aika sanattomaksi. Aika monta kertaa kävi niin, kun katsoin puhelinluettelosta, (kai muistatte sellaisen kirjan?) niin ammatin kohdalla luki muusikko.
En minä mitään orkesteria ollut perustamassa.

Lisätty: 01.09.2011 - 02:19

uutisblogi.blogit.kauppalehti.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:59

Palisanterilla tarkat tiedot.Työttömän työllistämistä ja tukemalla rahallisesti työnantajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 06:37

Mollin sivuilla on asia selvitetty juurta jaksain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:15

Työnantajan saama tuki, jonka hän käyttää työttömän ihmisen palkkaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 14:54

Esim. minä saatan työnantajana saada palkkatukea siinä tapauksessa jos palkkaan työttömän henkilön töihin.