Ovatko napsulaiset koskaan kokontuneet yhteen ja nähneet toisensa livenä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 09:04

Oishan se kiva tavata, asumme kaikki eri puolilla Suomea, joten tapaaminen pitäisi pitää esim. Jyväskylässä ???

Lisätty: 31.08.2011 - 18:22

Mielellänihän minä tapaamisen järjestän, mutta ensiksi pitäisi sopia kaupunki missä nähdään ja mitä tehdään. Laittakaa mulle yksityisviestejä, mikä olisi kiva paikka nähdä, niin yritän alkaa keksimään päänne menoksi jotain mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 09:26

Ei ole kokoontumisia ollut. Minä olen 3 napsulaista tavannut ja 1 napsulaisen kanssa lomaakin viettänyt ja ruotsin reissun tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 09:47

Eipä ole tullut tietoisesti ainakaan ketään tavattua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 10:21

Ei ole mitään kokootumisia ollut..olisi varmaan aika hankala järjästää,kun on laajalta alueelta porukkaa.
Itse olen tavannut 4 napsulaista livenä.
Rintintin voisi alkaa yrittää kehittelemää kokoontumista...kun tuntuu olevan todella reipas napsulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 10:57

;-) joku komporomissi Helsingin ja Jyväskylän välillä ;)Yhden napsulaisen olen nokakkain tavannut ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:06

Parin Napsulaisen kanssa olen sukua... kummatkin olen tänne pyytänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:44

Minä en ole vielä päässyt ketään tapaamaan livenä. Olishan tuo kiva joskus kokoontua johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 12:01

yhden napsulaisen olen livenä tavannut ja meillä oli tosi hauskoja tapaamisia! kiitos Hänelle niistä, jälleennäkemisen toivossa!

joku risteily / tapaaminen varmaan olisi ihan hauska vaikkapa naamiaisten merkeissä, jos joku haluaa pysyä edelleen incognito, mutta naamiaisasu ei olisi pakollinen ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 12:10

Ei ole tullut tavattua napsulaisia. Sattaa jokunen ollakin vaan en ole tunnistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.08.2011 - 12:48

tiedä vaikka ollaan oltu samassa koneessa joskus ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 13:24

En tiedä onko tarpeellista,koska siitä tulee etu ristiriita.Vastaukset annetaan sitten "ystävän" mukaan tai palkitaan vain "kavereita".Kyllä riittää tämä naamakirja.Siellä ei voi vain anonyymisti kertoilla satuja kuin suomi24:ssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 06:36

Minä olen valmis ilmoittautumaan, jos matka ei ole aivan hirveä. Riippuu paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:14

En tiedä ketään napsua koskaan tavanneeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 14:52

Ei ainakaan kaikki. Varmasti muutama on joitakin nähnyt. Itse olen kaksi.