Tiedätkö kuka syö sinun ruokapöydässäsi?

Näin kyseltiin muutama vuosi sitten, kun kerrottiin kuinka paljon myymälävarkaudet nostavat hintoja. Nyt taas on ihmetelty kuka vetää välistä ruoan hinnoittelussa. Tässäpä osaltaan selitys: www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....itikoille. Kyllä ne poliitikot osaa.

Avainsanat: s-ryhmän alennukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 13:21

S-ryhmä on aina saanut eniten rakennuslupia,kun valtuutetut ovat sen johtokunnissa.Entinen yksityinen huoltoasema puretaan ja tilalle Abc.Meidän paikkakunnalla sokoksen asiakunta koostuu maatalousyrittäjistä joista suurin osa on kunnallispolitiikassa mukana ja pankkejen johtokunnissa,niin olen minäkin mutten kannata korruptiota ja suurien kannatusta jotka vievät kaiken pienen ja asiakaspalvelun.

Kysyjän kommentti

Näin se vaan valitettavasti on, että korruptio kukoistaa tässä lintukodossammekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 09:02

Rikkaat rikastuvat ja muut köyhtyvät :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 09:42

Myymälävaras saattaa syödä, sitä ei havaitse kuitenkaan. Se kauppa josta ostan pääsääntöisesti elintarvikkeeni, on järjestänyt ansiokkaasti myymälävalvonnan eli tämän tästä näkee kun vartija poistaa varkaan.....
Muilla kuin ruokaosastoilla on tuo hävikki varmaan paljon huomattavampi.
Tuo mihin varmaan viitataan, ei ole politiikkojen keksintöä vaan ko. liikkeen ja asiaa on tulkittu varmaan monella tapaa. Kateus on synti! Saahan yksityinenkin asiakas hintaetua ko. ryhmän liikkeestä jos asiansa osaa hoitaa.
Persujen listoille pääsee varmaan aika helposti eli seuraavissa vaaleissa vaan ehdolle, siitä se ura urkenee!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 09:45

Vanha totuus on tuo, että raha tulee rahan luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:11

Raha tulee rahan luo niinhän tuo on aina ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:11

Ja väittävät vielä ettei korruptio ole yleistä tässä maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:45

Jossakin oli s-ryhmään liittyen uutinen. Niin ainakin Ahtisaari ruokailee meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 12:35

Näin tekee markkinavoimat jotka kilpailevat hinnat pilviin! Muka paremmalla palvelulla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 22:03

Kukaan ei tunnusta johonkin katoaa.Kyllä meitä kusetet...Kyllä täällä kukoistaa komeesti sanonko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:14

Juu, lisää etuja ja alennuksia vaan niille, joilla muutenkin on hyvät palkat ja ruhtinaallisetkokouspalkkiot. Me tavallinen rahvas sitten iloitaan hirveästi niitä kuukausittain tilille tulevista pienistä bonuksista.