Räntäsadetta pakoon?

Oletko katsonut ¡Fuengirola! sarjan ensimmäisen jakson ennakkoon? www.ruutu.fi/video?vt=video_...vid=350429
Jos olet, herättikö halun lähteä Fuengirolaan pysyvästi?
Minä taidan jättää kommenttini omaksi ilokseni...

Lisätty: 31.08.2011 - 00:45

Laitanpa tänne kuvan siitä toiseksi suurimmasta "suolakurkusta" www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Barcelona
Varmaan tiedättekin jo sen suurimman, mutta miksi juuri suolakurkku?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 09:46

Ei kiinnosta Fuengirolat livenä eikä sarjana. Vaikuttaa vähän samalta kuin Deturin Alanya...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 23:49

Koska se on tullut/tulee?Jonnekin pitäis ponkasta!
¿Onko siellä ihan YES olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 06:33

Olen nähnyt vain noita ennakkomainoksia ja niiden perusteella kierrän kyseisen paikan kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 06:53

Suunnitelmissa on muutaman vuoden sisällä viettää talvet Espanjassa ja kesät Suomessa. Ykkösvaihtoehtona on Gran Kanaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:19

Pysyn visusti kotimaassa...ja kotimaisemissa...tällähetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:39

en ole katsonut kyseistä ohjelmaa. mulla on aivan toinen suunta räntäsadetta pakoon. eikä ainakaan viime reissulla sielläpäin näkynyt moisia suolakurkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:46

En ole lähdössä mihinkään reissuun talven aikana, joten pysyn kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:03

Eikös siellä tuo nuori 18v tyttö kadonnut ja kaikki häntä etsii edelleenkin..
Taitaa olla liian turistirysä minulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:08

Ei varmaankaan tule seurattua, enkä sinne matkustaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 12:39

Se kuului niihin matkakohteisiini jotka tuli kerralla nähtyä!
Ja räntäsädetta enkä pakkastakaan pelkää.
Saa ne oljyheikit ja stupa miehet siellä käyskennellä rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 17:31

Kyllähän sitä tekisi mieli lähteä tulevia räntäsateita pakoon ja vieläpä lujaa, mutta ehdottomasti jonnekkin muualle kuin Fuengirolaan sillä yksi vilkaiisu siitä tehdyn ohjelmasarjan ennakkokatseluun riitti vakuuttamaan ettei se ole minun paikkani. En viihtyisi siellä. . Valitettavasti työt ei kuitenkaan anna mahdollisuutta matkusteluun vielä aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 19:12

En ole katsonut, mutta tuonne minä lähtisin oitis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 21:08

Egyptiin Hurghadaan lähden pian jälleen. Sinne on muodostunut toinen kotikaupunkini. Siellä on rauhallista, lämmintä ja halpaa. Ja jos ei halua nähdä turisteja, niin ei ole pakko. Merivesi on uimalämmintä läpi vuoden ja aurinko paistaa joka päivä takuuvarmasti. Odotan jo halpoja äkkilähtöjä syys-lokakuulle, sitten vain koneeseen ja kauas pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 23:58

Katselin tuota muutaman minuutin, sitten pikakelailin loput läpi. Pitikö tämän kertoa jotain matkakohteesta ? no ei kyllä siitä paikasta saanut mitään mielikuvaa.
Kaikenlaisia hörhöjä vain haastateltiin. Taas typerästi tehty matkailusarja.
Taitavat ne ravintoloitsijat sponsoroida koko homman, tai ainakin syöttää ja juottaa filmiryhmän.
Samoin kuin noissa ulkomaisissakin sarjoissa, jotkut kanat kimittää turhanpäisyyksiä, sählää kaikessa mukana ja esittelee lähinnä vain itseään. Kameramies kuvaa vain sitä höpöttäjää eikä maisemia. Janin osat on ainoat katsottavat, niissä on sentään pikkusen huumoria vouhotuksen seassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 00:04

Huonosti tehty mainos video. Matkakohde esiteltiin tosi huonosti ja haastattelut tyhmiä. Ei jäänyt mitenkään mieleen edes matkustaa tuon perusteella sinne, vaikka on varmaan ihan jees....paikka sieltä käsi asian todettuasi ja siellä asuen.

Minä meinaan edelleen mennä sinne Lappiin takaisin, vaikka koko kevään ja kesän siellä ravasinkin.

Lisätty: 01.09.2011 - 00:06

Se suolakurkku juttu siis. Torre Agbar (johdettu vesiyhtiö Aguas de Barcelonan nimestä) on pilvenpiirtäjä Barcelonassa, Kataloniassa Espanjassa. Sen suunnitteli ranskalainen arkkitehti Jean Nouvel. Torni on 142 metriä korkea, ja se on kolmanneksi korkein rakennus Barcelonassa. Pilvenpiirtäjä avattiin kesäkuussa 2005. Espanjan kuningas avasi sen virallisesti 16. syyskuuta 2005. Lontoossa on samankaltainen rakennus, 30 St Mary Axe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:09

Olen vain kuullut sarjasta yhdeltä suomalaiselta mieheltä,jonka viettää siellä talvisin muutaman viikon ja kuulemma jopa saattaa vilahtaa ohjelmassa. Varmaan jää tuo(kin) sarja minulta katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2011 - 18:27

Katsoin ohjelman netistä. Nyt hävettää tunnustaa, että taas mennään Fuengirolaan, kun Suomessa alkaa räntäsateet. Ja ihan erilaiseen Fuengirolaan kuin ohjelmassa näytetään. Kun ei asu Los Bolichessa, vaan pikkusen kauempana, niin voi elää maan tavalla eikä tarvi juoda juhlamokkaa ja syödä korvapuusteja. Eikä käydä Reflassa. Kivaa tekemistä kyllä löytyy. En ymmärrä kenen tarpeisiin tuo ohjelma on tehty. Toivottavasti muut jaksot on parempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 14:49

En katsonut sitä, mutta en ehkä itse sinne lähtisi.