Mitenkä aloitan keskustelun sen ihanan pojan kanssa? netissä?

Lisätty: 30.08.2011 - 22:37

Tai vaikka miten voin vinkata hänelle koulussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 23:34

Sain itse koulussa muistaakseni ekalla luokalla"ihanalta pojalta" omenan,tuskin nykyään toimii näin?Mene luonnollisena juttelemaan hänelle,kyllä se siitä...kysy vaikka onko hän facebookissa yms.yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 07:17

Jos haluaa mennä tutustumaan johonkin henkilöön. Sinun itsesi täytyy päättää miten sen teet.Katso sopiva tilaisuus. Sano jotain mikä sinusta tuntuu hyvältä.Kemiat pelaa heti jos pelaa.Kyllä nuoret osaa keskustelun tietsikalla. Oma itsesi olemalla kirjoittaessa ja livenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:39

En ole hyvä ihmissuhdeneuvoja, mutta kokeile nyt aluksi sitä facebookia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:31

sano vaikka ,että tota noin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:36

Ihastuksen kohdetta voi olla vaikea lähestyä, sillä pelko torjutuksi tulemisesta ja oma epävarmuus tekevät aloitteen tekemisestä hankalaa, varsinkin jos on ihastunut syvästi. aloitteen tekemiseen tarvitaan paljon rohkeutta. jokainen tekee aloitteen omalla tyylillään, ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa.
katso silmiin ja hymyile, jo siitä se voi alkaa ilman sanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:44

Rohkeasti Facebookin kautta pyydät kaveriksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:05

Harrastukset, musiikki, elokuvat ym.. kannattaa kysyä...
Facebook kaveriksi taatusti löytyy sieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:06

Kysyvä ei tieltä eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:47

Ihan sama missä ja miten, mutta ole oma itsesi alusta alkaen. Ja pääasia, että saat sen kerrottua. Niin ei jää ainakaan kaduttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 23:08

Vaikka Fecebookin kautta.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:07

Keski jotain asiaa hänelleliittyen johonkin koulujuttuun, harrastukseen, mopoon tai mihin ikinä keksitkin. Siitäsitä on sitten hyväjatkaajuttua höpisemällä niitä näitä ja pääsette tutustumaan toisiinne. Onnea yritykseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 14:49

Kyllä ne kysymykset ja asiat tulevat sitten kun ovat tullakseen ja niille on oikea aika.