Huomasin lehdestä,että omalla paikkakunnalla on huomenna avoimet ovet kuntosalille, missä pääse tutustumaan ilmaiseksi laitteisiin

Onko mielestänne halpa,kun maksaa työttömille 38 euroa kuukaudessa?Tuskin missään pääsee enää tuon halvemmalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 20:24

Vastasin jo aiemmin, että liityin viime vuonna asukasyhdistyksen jumppiin ja harrastan zumbaa, bodya ja pumppia. Voin käydä 10:llä eri tunnilla viikossa ja syyskausi maksaa 110 euroa, samoin kevätkausi. En enää koskaan maksa itsenä "kipeäksi" kuntosaleilla. Sillä Finnbodylla kävin 2 vuotta ja maksoin kuukaudessa 60 euroa, josta työnantajan tuki oli 10 euroa. Älyttömän kallista tuo kuntosalien rahastus. Jokainen tietty maksaa sen, mihin pystyy ja kykenee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 20:33

Mene kokeilemaan katso ettei ole mikään kytky esim puolen vuoden... siihen en itse ainakaan menisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:26

Kannattaa katsastaa ja kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:28

Mene ihmeessä tutustumaan kuntosaliin..Ei ihan halpa hinta ole työttömille..
Itse maksan uimahalllin kuntosalille 100euroa 1/2 vuotta..ja pääsee samalla uimaan ja saunomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 23:28

mene ihmeessä kokeilemaan,laske itse kestääkö työttömän budjetti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:37

Nyt vain menoksi. Ihan kohtuu hintainen tuo salimaksu on. Ei sitä halvemmalla mistään saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:00

kokeileminen kannattaa. budjetin mukaan sitten lisää. mutta älä sitoudu vuodeksi kerrallaan kuntosalijuttuun, saattaa olla että elämäntilanne muuttuu. joissain kuntosaleissa vaaditaan joko 6 kk tai 12 kk sopimus ( ainakin Seinäjoella)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 10:31

Kipin kapin kokeilemaan kunnon kohotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:00

Kun kerran ilmaiseksipääsee tutustumaan ja kokeilemaan,niin kannattaa toki mennä. 38 €/kk kuulostaa aika kohtuulliselta summalta. Ennen liittymistä kannattaa kuitenkin selvittää, kuinka sitovaa tuo jäsenyys on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 14:46

Hyvä homma, toivottavasti kävit tutustumassa. Ei varmasti olisi kuntosalilla pahitteeksi itse allekirjoittaneellekin.