käyvätkö napsulaiset taidenäyttelyissä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 20:42

Kyllä minä olen käynyt ja messuilla viimeksi tutkin valikoimaa ja taulujen vaihtoa suunnittelen Tamperelaisen taideliikkeen kanssa, minä annan 1 taulun ja saisin 2 tilalle ja rahaakin vähän vielä, ovat arvotauluja.

Kysyjän kommentti

onneksi olkoon tota noin .olit paras tällä kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 20:04

En ole käynyt, joskus voisin vaikkapa käydä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:11

Taide ei minua kiinnosta...jotenka en tule käymään niissä tapauksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:15

Joo säännöllisesti käyn. Tänään kävin katsomassa Michaël Borremans: Eating The Beard-näyttelyn Taidehallissa. Pidin maaluksista.
www.taidehalli.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:38

En todellakaan käy, moisia katsomassa...
Museoissa käyn ja niissä ihastelen kunnon tauluja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:13

Kyllä taidenäyttelyissä tulee käytyä, useamman kerran vuoteen ja matkoillakin tulee katsastettua, jos kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:39

Kyllä nuorempana tuli käytyä..mutta ei enään nykyään..Pari taulua on ostettu nättelyistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 23:29

Kyllä ne käy sielläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 00:31

Käyn silloin tällöin ja ainakin, kun kutsu käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:35

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 09:51

Tottakait käyn, kaikkiin vain ei valitettavasti ehdi. Käyn sekä kotimaassa että ulkomailla kun kiinnostavaa on menossa. Taidemuseot ovat matkoilla varma käynnin kohde.
Nykytaiteen kohdalla olen valikoiva, ihan kaikkea värin roisketta ei viitsi katsoa.

Lisätty: 09.09.2011 - 09:08

Seuraava näyttely on varmaan Logomossa, siellä on valokuvanäyttely, aihetta en muista. (en tarkoita sitä Tom of Finlandia...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 10:29

Ei kuulu minun ajanvietto puuhasteluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:48

Harvoin, ehkä kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:48

Joskus käyn täällä lapualla Vanhalla Paukulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:30

Luonnon oma taidenäyttely riittää minulle. Sitä ei yksikään siveltimen heiluttaja pysty kopioimaan.