mistä saa paljon rahaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2008 - 20:29

Rahaa ei saada, se ansaitaan. Ellei sitten satu olemaan rikkaita sukulaisia...;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2008 - 16:13

No jos on oikein onnekas, niin lotosta. Mutta muuten ahkeralla työllä. Jos on vielä koulu-uraa jäljellä, niin suosittelen lämpimästi sen kunnialla läpi käymistä. Koska ahkeruus palkitaan. Voi sitten suunnata hyvin palkatuille aloille. Ja myyntimiehet on tietysti erikseen. Eli jos on supliikki ihminen, niin sitten vaan niihin hommiin. Niistä (käsitykseni mukaan) maksetaan hyvin, tulokseen perustuen siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 16:56

yleensäkkin tietämys ja ahkeruus tuovat rahaa mutta on myös onnella tietty osansa;
lotto,osakkeet,kiinteän omaisuuden arvonkasvatus ja myynti,laittomat keinot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 20:07

Paneppas pyytäen isäpapalta tai ukki vois olla parempi vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 20:58

Roope-Ankalta tai Hannu Hanhelta, jos ne raaskivat luopua rahoistaan. Meidän muiden on tehtävä työtä ja ansaittava elantomme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 21:15

'Saada paljon rahaa'; en tiedä muuta kuin, jos sattuu olemaan rikas ameriikan täti, josta aika jättänyt, ja perintöä pukkaa (tosin siitäkin se vero maksettava), yllä mainittu myös lötöt sun muut, sitte tietty, jos rikkaisiin naimisii tyrkkää ittens, niin....noo..oooo...

Rahaa saa paljon myös pankist (takasinmaksu toki pakollinen), veikkauksest, riippuupi (mikähän sana tuokii oli, höh, liekö suomeekaa) tuurist, jne.

Ja ain, ekan pitäis miettii, tarviiko sitä määrää rahaa aikuisten oikeesti, vai pärjäänkö näillä eväillä seuraavaan tiliin, tms... hmmmm.... lähin täs miettii tät asjaa... hetkonen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2008 - 01:51

pörssistä ja lisää pankista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2008 - 09:36

Kokeile vaikka veikkausta, jos onni suosii niin voit saada paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2008 - 22:06

Lotosta jos lottoaa. Pankistakin sitä saa jos on luottokelpoinen,mutta sitä en suosittele rikastumiseen.. käy pian ohrasesti. Säästämällä ja vain säästämällä saa myös vuosien varrella paljon rahaa kasaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:05

Rahaa saa menemällä töihin. Jos työnteko ei onnistu, voit kysyä vanhemmilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2008 - 22:26

monia vastauksia olet jo saanutkin, mutta jos et tee mitään tai pelaa jotakin ei ole mitään mahdollisuuksiakaan saada rahaa. Sanotan että raha tulee yleensä rahan luo!