Onko muutto toiseen asuntoon sinusta mukava asia vai stressaako se melkein hengiltä?

minulle se on melkein tuo jälkimmäinen ja nyt kuun vaihteessa urakka edessä... :(

Avainsanat: muutto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 17:44

Olen muuttanut viimeksi 12 vuotta sitten ja silloin se oli pitkien työpäivien ja pienen lapsen kanssa stressaavaa. Nyt odotan jo innolla ensi kesää jolloin muutamme ihan uuteen taloomme.

Kysyjän kommentti

On varmaan ihanaa päästä muuttamaan uuteen ja uudelta tuoksuvaan kotiin! Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 15:14

En enää tiedä olisiko muuttaminen mukava tai stressin paikka , olen asunut talossamme 26 vuotta, ja ajattelin asua tässä viimeiseen tappiin, joten en luultavasti saa tietääkkään mitä tunteita muutto toisi esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:19

En minäkään muista,enää.Olen päättänyt,että muutan vasta jalat edellä,sillä tavaraa/kamaa on muodostunut ihan tuhottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:40

Nuorempana tuli muutettua tiuhaan tahtiin. Nykyisessä asunnosssa olen asunut 8 vuotta ja tästä en muuta kuin, jos on pakko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:44

Muutto stressaa kyllä, mutta on taas hienoa kun tavarat saa paikoilleen uudessa kodissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:05

Olen koko ajan muuttamassa jostakin jonnekin. Hitaasti, mutta silti liikkeellä koko ajan. En enää kauhistu mitään, ja toivon tietenkin, että tämä alituinen muuttaminen jossain elämänvaiheessa loppuisi. Ehkä sitten, kun kaikki on jo ohi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:46

Mihis päi Imatraa sie muutat?

Tarpeeksi usein kun muuttaa, niin ei turhia kamoja kerry. Tosin itsekin olen jo useamman vuoden asunut samassa paikassa. Tartteis varmaan muuttaa.....

No, lykkyä pyttyyn. Kyllä se vielä iloksi muuttuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:46

Ihanaa ,kun saisi muuttaa uuteen asuntoon ja saisi heittää ylimääräiset rojut pois.Kaikkea sitä pitää säästää,joka paikka niin täysi,ettei enää kohta sekaan mahdu.Onnea paljon uuteen asuntoosi!Kyllä se iloksi muuttuu,kun saat kaiken muutettua ja tavarat paikalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:33

Toistaiseksi kaikki muutot ovat olleet kivoja, työtähän se muutto tietää, mutta jos on kivaan asuntoon menossa niin sen riesan kestää. Onnea vaan muutollesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.08.2011 - 20:59

tähän nykyiseen asuntoon oli mukava muuttaa, kun sitä niin pitkään etsiskeltiin, poismuutto olisi sitten todella tympeää, joten vastauksena kysymykseen on ja on ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:01

Kyllä minut tressaisi varmaan pitkäksi ajaksi .En ole viimeisen 45v.n aikana muuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 00:39

Vuosi sitten muutin ja käytännön syistä lähes kahta kättä heittäen.
Ei ole kovin pahoin tullut ikävä vanhoja tavaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:31

Muutto on raskas projekti, vaikka kivahan se on uusi koti saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 10:27

Seuraavaan paikkaan muutetaan "jalat suorana". Ei stressiä mokomasta asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:26

Hengissä olen edelleenkin vaikka olen eräänkin muuton joutunut elämäni varrella tekemään.