Vatsaukseni valittiin parhaaksi!!! pitääkö siihen reagoida jotenkin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 17:47

Voit lähettää kiitoksen kysyjälle, jos haluat. Omalla kohdalla on joskus käynyt niin,että kysymykseen liittyen olen kysyjän (tai parhaaksi vastaajaksi valitsemani henkilön) kanssa viestitellyt paljonkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 14:00

En ole kiitellyt kuten eräät, )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:10

Ei välttämättä, mutta toiset lähettävät viestin ja kiitättävät parhaan vastauksen valinnasta. Tosi huomaavaivaista napsulaisilta ja saahan siitä ainakin hyvän mielen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:14

Ei siihen tarvitse mitään reagoida ja toiset tykkää kiittää yksityisviesteissä, oma valinta mitä haluaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:43

Ei muuta kuin saa hyvän mielen.

Onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:02

Ei ainakaan kiittää saa, se on paha moka!! No riippuu tietysti... eli ei tarvitse reagoida.
Kiitos on epäsopivaa "perisuomalaisten" mielestä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:21

Voit tehdä IHAN kuinka itse haluat,jos on "kysyjien"valkkaama paras...ketäs nimenomaan silloin kiität?KIssa kiitoksella elää...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:35

Kiittää voit yksityisviestillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:43

Jos haluat kiitä, mutta voit jättää vastaamattakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:42

Hyvän mielen hykkyrässä voit hykerrellä ja Napsuilla lisää! Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:29

Tee niinkuin itsestäsi parhaalta tuntuu; voit kiittää tai jättää kiittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:41

no tota noin .kiitos kuuluu hyvästä valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:44

Voit kiittää ja kommentoida kysymystä vielä erikseen yksityisviestillä, tai sitten vain nautit vastauksestasi ilman sen kummempia kommentointeja. Ihan kaikki käy! Itse en enää ole jaksanut kiitellä, kuten en myöskään paljoa ole jaksanut edes valita niitä oikein vastanneita, se kun ei aina ole edes mitään helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:04

Eipä siihen tarvitse reagoida.Jos et halua. Minä aina nautin ja hymyilen itsekseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:53

Ihan miten itse haluat..voi laittaa yksityisen viestin kiitokseksi..jos siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:29

Onnea sinulle! Ei siihen tarvitse mitenkään reagoida. Jos haluat voit heittää kysyjälle viestillä kiitoksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:17

Kiitosta ei koskaan saa liikaa. Itse joskus kiitän yhteisesti kaikkia valitsijoita noin vain toteamuksena.