Lähden pikavisiitille Intian Gurgaon`iin(ns.uusi Delhi)+Bangaloreen. Uskallanko matkust ilman Hepatiitti-rokot(aika ei riitä)??

Rokotus otetaan kolmessa osassa, ja aika ei taida riittää. Oleskelen siellä vain em. kaupungeissa muutaman päivän.

Avainsanat: intia gurgaon bangalore rokotteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 13:55

Kyllä kumminkin tuo alkurokotus kannattaa ottaa otta ja jatkossa käyt nuo muutkin osat vielä, joten sillä siitä selviät..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 14:02

Riippuu itsestäsi uskallatko matkustaa vai et.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:26

vilkaisehan noita rokotesuosituksia:
www.rokote.fi/matkaajanrokot...tml?maa=70

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:04

Enpä menisi ilman vaadittavia rokotuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:17

Mikä tahansa tauti/virus yms. saattaa iskeä koska tahansa salakavalasti,ei katso montako tuntia henkilä on paikan päällä,mitä nauttii yms.Kysyhän terveydenhoitohenkilökunnalta/rokote.fi mahd.suosituksia,onko jonkun rokotussarjan(osissa otettavan)ekalla rokotuksella tarvittava suoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:34

Ilman rokotuksia en uskaltaisi reissulle lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:28

Eka rokote antaa jo hyvän suojan, joten eka piikki ennen matkaa mieluummin kuin ei rokotetta lainkaan, seuraavat kaksi rokotetta sitten tehostavat suojaa. Vaikka oletkin Intiassa kaupunkikohteessa niin hygieniataso voi olla melkoinen yllätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:55

Älä lähde ilman rokotusta..antaa kumminkin turvallisen olon lähteä reisuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:27

En uskalla ottaa kantaa, kaikki riippuu sinusta itsestä. Kuten Liisukkakin toteaa, rokotukset on hyvä olla, jos ei muuten niin voit olla turvallisin mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:42

Kyllä se hepatiittirokuous olisi välttämätön,mutta jos lähdet jo kovin pian matkaan, matkustat aikamoisella riskillä.