oletko antanut palautetta?

Suomessa on avattu valmistajista, myyjistä ja kaupoista riippumaton sivusto, joka kokoaa kuluttajilta ( myös myönteistä) palautetta tuotteista:
www.tuotepalaute.fi/

Avainsanat: palaute eri tuotteista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 12:32

En ole valittajatyyppiä.
Joku on ollut;

Tuotteet - Ajoneuvot - Autot
Valmistaja Malli Vuosimalli Jätetty Arvosana Sävy Kommentit
Audi A4 2010 2011-03-14 ? Negat. 0 kpl
ID 111: Takaiskarit hajonneet joka talvi kovilla pakkasilla.
Ei kovin monta talvea takana tuolla autolla. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 12:40

En ole koskaan antanut palautetta mistään.En ole valittajatyyppiä vaikka välillä närisenkin ,että muutkin sen kuulevat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:50

Enpä ole valittanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:14

Olen negatiivisen palvelun aina ilmoittanut suoraan myymälään, samoin tuotteen virheet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:41

Kyllä palaute tulee antaa valmistajille. Kauppamies ei niistä mitään tiiä, sillä on vain taalankuva silmissä ja lipevä käytös.
Olihan tuolla sivulla jo 125 palautetta kun kävin. En antanut palauttetta sivusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:18

Aina annan kun ole saanut huonon tuotteen ja otan maahantuojaan ja tai tehtaaseen itse yhteyttä kuvan tai lähetän tuotteen kyseiseen paikkaan..
Hyvtyksiä olen niistä aina saanut...

Joskus harmittaa kun en ole Ravintolaan antanut palautetta ruuasta kun siellä istun kerran olisi pitänyt todella antaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:43

Tuotteista ja palvelusta on tullut annettua palautetta.
Maahantuja on oikea paikka sen edustamille tuotteille.
Kotimaisista tuotteista sitten suoraan valmistajalle.
Palvelusta taas suoraan ao. palveluntarjoajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:25

Olen antanut positiivista&negatiivista palautetta,ASIASTA tietysti.Monasti on tullut kiitoksia palautteesta,milloin kehittävät tuotetta(joku ohjelmisto-juttu) tai muuten vain.Palaute kannattaa aina esim.huono ruoka tms.palaute käsitellään aina ja parannellaan tuotetta(ruokaa/annosta).Mitä se auttaa jotain virheasiaa,jos itsekukin vaan omassa itsessään tai ympäristössään nuriseee,eikä ilmoita siitä esim.valmistajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:53

Tuota sivustoa en ole aiemmin nähnyt. Risut tai ruusut annan suoraan palvelun tarjoajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:32

Annan palautetta, jos on tarvista, tuota sivustoa en ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:48

Joskus olen antanut palutetta suoraan tuotteen valmistajalle/maahantuojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:57

Tuota sivustoa en ole käyttänyt..mutta palautteita olen kyllä antanut..ja annan edelleen,jos on aihetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:15

En valita, mutta saatan kyllä vaihtaa palvelun tarjoajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 23:34

Olen antanut Dna:lle risuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:26

Risuja ja ruusuja on tullut vuosien varrella annettua, mutta en tuon palvelun kautta. Kiva kun laitoit linkin niin voi vähän tutustua asiaan. Tämä oli uusi juttu minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:15

Annan kyllä palautteita, mutta tuolla sivulla en ole käynyt.