tarkastatko ruuhkat ennen ajamaan lähtöä?

tältä sivustolta voit silmäillä ruuhkat:
www.ruuhkatieto.com

Avainsanat: ruuhkatieto autoilu matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 13:40

En tarkista, mutta ajelen autollakin silloin kun on kaikkein vähiten koululaisia ja työmatkoja kulkevia liikenteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 12:24

Ihan mukava sivu.
On hyvä varautua, jos vaikka Suomessakin joskus tulisi olemaan ruuhkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:38

En tarkista, mutta hyvä sivusto tuo on ja hyvä,että on olemassa autoijioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:49

Kyllä tuota olen seuraillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:16

En ole edes tiennyt että tuollainen sivusto on olemassa, kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:37

Tuntematon on tuo sivu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:48

Tarkastan mieluummin ajokkini että sillä voi lähteä ruuhkia lisäämään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:30

Harvemmin sitä ruuhkissa tulee autoiltua, vältän mm. juhannusruuhkat pysymällä kotona :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:49

En tarkasta. Jos sattuu olemaan ruuhkaa niin sitten matkustan ruuhkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:11

Tuota voi käyttää pääteitä Suomessa pitempiä matkoja ajaessa, mutta ei sovellu PK-seudun lähiliikenteeseen (ei mitään tolkkua jos zoomaa kaupunkitasolle).
Katson liikennevirastonsivuilta "Häiriöt tieliikenteessä" ja "Tietyöt", nyt kun paperisia Tietyökarttoja ei enään saa, sekä "kelikameroista" www2.liikennevirasto.fi/alk/...rat_8.html

PK-seudun pääteiden liikennetilannetta voi paremmin seurata Forecan sivuilla olevasta Liikennetiedot-kartasta, josta näkee liikennetilanteen ja myös aamun ja illan ruuhkahuippujen ajoituksen graafisesti, kun vie kursorin nuolien päälle. foreca.fi/Finland/Helsinki?traffic

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:59

Mitä olemme reisuissa olleet..ei ole ruuhkia tarkastettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:23

En tiennytkään että tälläinen sivusto on olemassa, jatkossa tulen katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:13

Pidemmillä ja tärkeimmillä matkoilla varaan reilusti menoaikaa.