mikä olisi paras paikka lentokoneessa? katsotko ennen matkalle lähtöä.

Seatguru tuntee lennot, koneet ja matkustamot. aina ei ole tarjolla karttaa , josta näkisi koneen paikat ja tilat:
www.seatguru.com

Avainsanat: lentokone lentokonepaikat matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 12:20

Minusta kaikki paikat ovat varsin surkeita.
Varauloskäynnin edessä on jalkatilaa, mutta en ala maksamaan siitä.
Finnair Plus profiilissani on oletusasetuksena käytäväpaikka aina kun se on mahdollista, vaan ei ole kertaakaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 12:24

Kunhan en siiven kohdalle joudu.Silloin maisemien katselu ei ole kovinkaan mukavaa.Niitä kun ei oikein näe...Toisaalta, en ole koskaan maksanut ylimääräistä paikkani vuoksi.Matkan määränpää tärkeämpi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:48

En ole ajatellut mikä olisi paras paikka, olen kyllä ennakkoon muutaman kerran paikat varannut reittilennolle, kun sellainen mahdollisuus on lippuja varatessa tullut eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:34

Ei minulla ole väliä missä paikassa istun lentokoneessa, kunhan ei tarvitse siivellä istua,heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:38

Exit-paikka tai eturivi. Parhaimmat tilat matkustaa.
Muuten paikalla ei niin väliä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:54

Tuttu sivu linkkinä kysymyksessäsi. Katsoin ennen 70-vuotis A-380 lentoa minkä paikan oli Ebookers minulle buukannut. En maksa lisämaksua paikoista, kaikki ovat yhtä vaarallisia jos täystuho tulee. Tosin siellä ohjaamossa ovat kuin "tarjottimella"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:54

Siivenkohdalla on näkyvyys huono...muut paikat kelpaavat joskin haluan ikkunapaikan... tulee aina tuo penkit etukäteen tilattua...
Ja ilmeisesti parhaimmat paikat ovat nuo kalliimmat paikat, kun klikkaat lentokoneen sivulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:08

En ole rankannut matkustamon paikkoja, istuinpaikka on aina löytynyt.
Business-luokan paikan ovat tietysti parempia, Pluspisteitä olen vaihdellut niihin paikkoihin kun ei niitä pisteitä voi oikein muutenkaan käyttää. Palvelu, enemmän tilaa jne. on tuossa luokassa ja tietysti tarjoilu on parempi ihan serviiseja myöten. En maksa mitään extraa istuinpaikasta. Kun matkustaa ryhmänä, on kaikilla toisiaan lähellä olevat paikat, se on tietysti hyvä (yhteisvaraus).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:27

Mulla ei mitään väliä,kunhan istumapaikka on,enkä ole ennakkoon kurkkinut.Myöhään lennolla ei näe maisemia,harvemmin on ollut upgrade-tilanne,mutta silloin onkin ollut aika pollea olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:57

Paikalla ei ole väliä, olen sen verran sutj-akka, ettei pienehköt istuintilat tuota vaikeuksia. Lapseni ollessa vauvaiässä, tein varauksen ennakkoon, jotta hänelle saatiin "vauvakaukalo" koneen eturiviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:26

Huonoin paikka mielestäni on siiven kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:50

Istun siihenmihin lippu määrää. Silloin,kun lapsemme oli vielä vauva, varasimme hänelle ns. vauvakorin lennoille ja ah sitä autuutta, kun omillekin jaloille on ruhtinaallisesti tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:51

no tota noin otan jos saan käytävän vierestä ja edessä hvyää tilaa siis exit paikka.ps. lentoemo istuu aina vastapäätä mikäli istuu ku ei oo kierroksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:02

Eurivin paikoissa on paremmin tilaa jaloille..mutta en koskaan varaa paikkoja..Tyydyn kunhan saan istumapaikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:22

En ole koskaan ajatellut asiaa, oon tyytynyt paikkaan joka on annettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:12

Olen jotenkin ollut siinä uskossa ettei niitä ainakaan turistilennoilla pääse valkkaamaan, toivomuksia toki on voinut esittää.