Suomalainen korkeushyppääjämme Osku siellä kisoissa pudotteli ja putosi.Olisiko pitänyt jäädä kotiin polvea parantelemaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 17:39

Surku homma laittaa sairaita tai potevia urheilijoita matkaan kisailemaan. Eipä sinne varamiestäkään olisi voinut ilmeisesti laittaa.... Terve sielu terveessä ruumiissa - mutta ei urheilijoilla tuota vaaraa taida olla.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 12:37

Kyllä varmasti ... jos polvi on oiketellut ja ollut kipeänä niin turhaa oli lähteä tuonne yleisurheilukisoihin.Tietysti oli hienoa osallistua ja päästä mukaan!Valitettavasti menestystä ei tullut tälläerää hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:47

Olisi kannattanut jäädä kotiin, kuten alunperin aikoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:37

Kyllä Oskulle kuului turistimatka Koreaan, on siellä veikkaajien rahoilla matkustavia herrojakin.
Pojasta polvi parnee kuten entisellä tytöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:37

Mikäs siinä kisareissussa. On yhtä kokemusta rikkaampi.
Ei ainakaan valinnassa kisamatkalle ollut mitään ihmeellisyyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:51

Kisareissulle nuo kaikki haluavat vaikka miten rampoja ovatkin..
Urheilijat eivät taida tervettä päivää nähdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 16:23

Maitojunalla kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:52

Saahan Osku nyt sitten sitä kuuluisaa kisakokemusta, mutta parempi olisi pojan silti ollut jäädä kipeän polvensa kanssa kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:03

Olisi hyvin voinut kotiin jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:21

Kyllä, kotiin hän olisi saanut jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:10

En urheilua seuraa, mutta en ymmärrä tuollaista oman terveytensä kanssa leikkimistä. Ei mikään elämäntapa saa nousta yli terveen järjen käytön.