Kuinka moni teistä käy tai kiertää eri hölkkä tai marathon tapahtumat? Minne suunnistatte seuraavaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 10:22

kierrän ja kierrän kaukaa.
tavallinen lenkkeily Fiina-koiran kanssa on mun homma sekä hyötyliikunta maalla visiteeratessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 10:19

Minun jalkani ei moista rääkkiä enää kestäisi.Mutta jos kaikki tapahtuisi vaikka reippaasti kävellen,olisi toki marathonikin mahdollinen : )
Iltapäivällä suunnistan töihin ja se ravaaminen taas alkaa...Olisikohan tiedossa 10 eri kohdetta, jos oikein muistan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:10

En ole ikinä mitään hölkkää tai maratoni tapahtumaa käynyt saatikka siellä hölkännyt tai juossut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:21

Treenasin pari vuotta sitten puolimaratoniin, mutta vasen polveni ei kestänyt treenaamista, joten vaihdoin lajin kuntosaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:59

Juoksuaika on jo ohi mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:26

Johan vitsin murjaisit! ;-)))
Ainoa urheilullinen tavoitteeni on kiertää joskus golf-kenttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:46

Kierrän nämä tapahtumat kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:49

Ei ole minun juttu ja koirani kanssa tulee yhdessä tuota ulkoilua ja lenkkeilyä hoidettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:53

Vain Jyväskylässä järjestettävään Naisten Askeleeseen olen osallistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:08

Kymelaakson kymppiin olen osallistunut 2 kertaa..Oli ihan hauskaa,kun silloin jaksoi vielä juosta.
Kotkan yöjuoku on toinen tapahtuma minne olen osallistunut..oli ihanaa,kun oli pimeää,ja valaistus tuli rouhuista..Ja tämän jälkeen oli vielä tanssit torilla..
Nykyään en enään juokse..käven vain reippaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:19

Ei minusta urheilijaksi ole, joten kierrän kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:07

Noille reviireille en poikkea.