Uskotteko laihdutuspillereihin vai ovatko pelkkää humpuukia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 10:18

en ole koskaan kokeillut kyseisiä pillereitä, ei ole ollut tarvetta.
eiköhän kuitenkin liikunta ja ruokavalio ole terveellisempiä vaihtoehtoja kuin laihdutuspillerit, uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 10:21

Kokeiltu on.Muutaman kilon saa pois, mutta tulevat varmasti takaisin, jos mikään muu ei muutu. Säännöllinen ja terveellinen syöminen on avain liikunnan ohella hoikempaan kroppaan :) Ja muuten toimii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:43

Laihdutuspillerit.... jaaha... kysyit. että uskonko niiden tehoon.. Vastaan en totta tosiaankaan usko. Olen aina ollut sitä mieltä, että millään pillerillä ei painoa saa alas, ei ainakaan pysyvästi ja olen edelleenkin tätä mieltä. Kyllä ne ovat riittävä liikunta ja terveellinen ruokavalio joitka laihduttavat, eivät mitkään poppapaskonstit. Kun kuluttaa enempi kuin syö pysyy hoikkana, eikä kärsi lihavuuden aiheuttamista haitopista. Siinä totuus. Unohda siis laihdutuspiillerit jos haluat vähentää kantamiesi kilojen määrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:08

Humpuukia ovat ja maksavatkin paljon, ennen omalla toiminnalla saa painoa alas, minäkin olen tänä kesänä 13 kg painoa pudottanut, ruokavaliolla ja stepperillä askeltanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:19

En ole kokeillut ja humpuukia taitavat olla. Oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla paino pysyy kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:59

Lumelääkkeitä ovat. Ongelma on korvien välissä, jos niitä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:16

Meille tuli kerran ihan paperinen mainos, jossa kehuttiin maasta taivaaseen pillereitä, joita syömällä laihtuu kilon per kappale.
Esitteessä varoitettiin syömästä yli kolmeakymmentä, sillä niin suuri laihdutus kerralla voi olla vaarallista.
Ihmepillerit olivat tietysti hyvin kalliita.
Joku taho otti asiakseen tutkia ne ja totesi niiden olevan muistaakseni leivinjauhetta.
En siis usko, en todellakaan mihinkään ihmeaineisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:45

Suurin hyöty lienee kauppiaalle näissä, kyllä ensisijaisesti se miten liikut, miten syöt on se ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:48

Itse laihdutin vuosi sitten Allilla mutta ne eivät kaikille sovi...
Se kostaa jos väärin syö, huom. kokemusta on yhdestä suklaapalasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:30

Ei ole ollut tarvetta kokeilla,mutta Ranskassa oli oikeudenkäyntejä tiettyä valmistajaa vastaan,koska asiakkaita/"potilaita" jopa kuollut syötyään ruokahalun poistavia pillereitä.En usko,että on uutiskynnystä ylittänyt,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 15:59

No, höh... ei kai niihin kukaan tosissaan usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 17:55

Lääkärin määräämät, tarkassa valvonnassa ja dieetin tuella käytettävät varmaan laihduttavat, mutta kai nuo ylisanoin mainostettavat käsikauppa pillerit ovat täyttä humpuukia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:38

Äitini kokeili viisikymppisenä ollessaan erilaisia laihdutuskuureja.Kerran hän oli tilannut lehden mainoksesta taas yhden.Veljeni vaimo toi paketin postista ja me odotettiin,kun äiti avasi sen.Siellä oli lehti.Äiti kysyi missä ne pillerit on? Käly otti lehden ja alkoi lukea "ajattele joka ilta ennen nukkumaan menoa:minä laihdun,minä laihdun,niin parin viikon päästä näytät hoikemmalta".Silloin meiltä pääsi nauru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:06

Minä uskon että vie terveyden tai menee ihan kaikki raha hukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:10

Rahat menee hukkaan laihdutuspillereissä..ihan humpuukkia..
Kun katsoo mitä suuhun pistää ja kuntoilee..parhaiten kilot tippuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:17

En ole koskaan kokeillut, vähän arveluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:32

taitavat olla p****kapuhetta. ehkäpä vaikuttavat eniten ihmisen psyykeeseen ja sitä kautta laardiin määrään??

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 22:06

En ole joutunut niitä käyttämään, mutta luulisin etteivät pillerit yksistään laihduta. Siihen kuuluu lisukkeeksi myös ruokavalio ja liikunta.