Tuntuko teistä välillä,että olisi parempi ollut jäädä sänkyyn makaamaan kuin nousta ylös?

Itsestäni tuntuu välillä ja olen huomannut,että sinä päivänä menee kaikki totaalisesti pieleen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 02:20

Ei aina voi onnistua!
Jos joku homma ei onnistu, niin se pitää vain tehdä uusiksi. Sänkyyn jäämällä ei ainakaan tule valmista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 06:36

Eipä tuota tilannetta ole onneksi kovin usein vastaan tullut, toki on aamuja jolloin tuntuu, että kaikki lähtee menemään päin prinkkalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:39

Kyllä minulla on monesti tullut mieleen että ei olisi kannattanut nousta ylös, jotai särjen tai tapahtuu joku kommellus minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:52

Ei tule mieleen ,minun on noustava ylös ,selkäni muuten ei voi hyvin.Enkä jaksaisi siellä makoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:58

Mies lähti syysaamuna kotoaan ennen vaimon heräämistä ja palasi myöhään illalla kotiin.
Vaimo oli hurjana ja vaati selitystä.
-No aamulla mentiin poikien kanssa baariin aamukaljalle ja siellä oli pari hyvännäköistä naista ja... ukko yritti selittää.
-Älä valehtele, eukko karjui, olit taas poikien kanssa metsällä, kyllä minä huomasin kun pyssy oli hävinnyt!

Olisi siis ollut parempi jäädä aamulla vaimon viereen vaan kiltisti nukkumaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:13

Ei tule tuollaista tuollaista tilannetta mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:39

onneksi on Fiina-koira joka kiskoo minut aamulla lenkille oli sää mikä tahansa :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:54

Omas koirani on se, joka vie aamuisin lenkille, satoi tai paistoi. Vaikka kuinka maailma mättäisi, niin siitä se päivä lähtee käyntiin ja lenkin jälkeen on jo huomattavasti pirteämpi olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:46

Onhan niitä tuollaisiakin päiviä. Nyt on kummasti taas virtaa, joten ei malta sängynpohjalle jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 12:05

Koiran omistajalle mahdoton tilanne :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:45

Koira pistää ulos vaikka kuinka makoilemaan haluaisi jäädä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:04

Onneksi ei. Aina on hyvä syy nousta sängystä ylös, vaikka joskus sitä nousua ukkokullan vierestä tekee mieli varsinkin viikonloppuisin viivyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:36

Silloin olen sairas jos sellainen tunne tulee..En kauan sängyssä viihdy sen jälkee,kun herään...
Vatslihas liikkeetkin jo tehty sängyssä..ennen ylösnousua..sitten on heti pirteä ja notkea olo..olen sen huomannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 23:51

En oikeastaan lojumaan halua jäädä,mutta seinien sisällä pysyminen ei ole vaikeaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:06

Kyllä, tuollaisia päiviä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 21:21

Oikein kivuliaan yön jälkeen tahtoisin pysyä vain peiton alla.