Mikä oli vaikein kouluaineenne, entä helpoin ja mukavin?

Itselläni tuotti vaikeuksia suomen kielioppi jota vihasin ja helpoin oli biologia josta pidin kovasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 02:24

Parhaat numeroni olivat maantieteessä ja historiassa.
Vaikeita olivat kaikki, joissa opettaja onnistui saamaan uneen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 05:57

laulu ja leikki välttävä 5,
ympäristöoppi ja askartelu kiitettävä 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 06:33

Mikään ei nouse muistoissa enää erityisen vaikeaksi, eikä kauhean suurta suosikkiakaan, kaikki piti vaan hoitaa alta pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:35

Minä olin kielioppilaita, ja matematiikka oli vahva myös, minä olin hyvä oppilas koulussa ja ei ollut mitään vaikeata kouluainetta minulla, laulanut en kyllä koskaan koulussa, ja olin yleensä ne tunnit luokan ulkopuolella, tai rehtorin kansliassa tekemässä hänelle kopioita. Ei minulla ole ollut musiikissa kuin 4 tai - todistuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:58

Kirjallisuus ja historia, en minä muista aineista niin ole koskaan välittänytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 09:05

Piirtäminen oli mukavin ja sain siitä 10. Muistan, kun sain eka luokalla erkoisoikeuden opettajalta jäljentää Aku Ankkaa, muut kun joutuivat piirtämmän sitä mitä ope määräsi.

Vaikein aine taas.......Onko tämä kysymys liian vaikea, tiedusteli opettaja minulta. - Ei, mutta vastaus on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:19

En pitänyt matematiikasta. Kielet ja historia olivat intohimoni, samoin piirustus aikoinaan. Ei matikkakaan vaikeata ole mutta en vaan pidä siitä, olen ehdottomasti enemmän kirjain-eli kieli-ihminen. Luova ihminen ei nauti matikasta.Samanlaiset arvosanat olen myöhemmin saanut myös numeraalisista aineista, siitä olin hieman hämmästynyt.
Voimistelu oli inhottavaa, osaksi erään open syytä, oli SM-tason urheilija eräässä lajissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:50

Yläasteella tuli pakollinen ruotsi. Voi, että inhosin ruotsin tunteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:19

Kaikki muut oli ok, mutta se matematiikka....Ja fysiikka....Kun ei ymmärrä niin ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:50

Yläasteen laaja matematiikka meni yli hilseen.. Historia ja käsityö mukavimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:58

Piirustus ja laulu olivat mukavia..
Laskennosta ja historiasta pidin myös..
Maantieto oli mulle todella iso kompastuskivi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:06

Fysiikasta ja kemiasta en tykännyt, äidinkieli oli kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:42

Käsityötunnit oli ihania..muut aineet ihan siedettäviä..paitsi musiikki oli kauhistus..laulaminen ihan kamalaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 21:19

Kolmen ällän ylioppilas: leikki, laulu ja luistelu.