Oletteko ahkeria kirjeen kirjoittajia ja saatteko kirjeen nopeasti aikaiseksi?

Minä en välillä saa kirjettä millään aikaiseksi ja kynäni ei todellakaan luista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 07:56

Kyllä minä kirjeitä saan aikaiseksi, joskus liiankin pitkiä. Riippuu luovuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 02:27

Kyllä lähtee!
Tänäänkin postitin Kelalle kirjeen, eikä sen kirjoittamiseen kauaa mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 05:42

enemmänkin sähköpostilla nykyään pidän yhteyttä sukulaisiin, kavereihin ja ystäviin.
iäkkäille sukulaisille kilautan puhelimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 06:31

Perin harvoin tulee enää kirjeitä kirjoiteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:31

Minä sähköposteja lähettelen, ja soitan ihmisille, ulkomaille enää kirjeitä oikein kirjoitan, koneella ja tulostan sen, en käsin kirjoita enää muuta kuin nimeni, kädet tutisee selän vuoksi niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:54

Kyllähä tämä postin kirjoittaminen kivaa on. Ennen tykkäsin kirjoitella vanhanaikaisia kirjeitä. Mutta en jaksanut kun vastauksia en saanut. Se on mielipuuhaani. Kaikki niin kiireisiä, että eivät kerkiä ,semmosii, ennenkuin on pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:16

Kyllä tulee kirjoiteltua.Työn puolesta kirjoitan paljonkin...Ja sukulaisissa on muutama mukava vanhempi täti ihminen, jotka ei tietokoneen maailmaan ole enä lähtenyt, joten yhteydenpito tapahtuu mm. kirjeitse.Kaukana kun asuvat.
Perinteinen vanha paperikirje on muuten mukavaa välillä itse myös saada!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:26

Kynällä tulee harvoin kirjettä kirjoitettua, ei myöskään tekstinkäsittelyllä. Tarkoitan siis yksityisiä kirjeitä, virallisia toki sekä privaatissa että myös työssä ( työssä ovat enimmäkseen erilaisia ohjeita). Kirjoittaminen sujuu kyllä, siihen on koulutusta aivan tarpeeksi.
Kortteja lähettelen kyllä, niihin mahtuu myös tekstiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:49

Sähköpostilla kirjeeni kulkevat, en muista milloin olisin kirjeen kirjoittanut ja vienyt postiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:06

Toisinaan kirjoitan pitkään ja rivakasti kun vaan aiheesta tiedän..
Mutta kirjettä oikein paperille ei enää tule tehtyä sähköposti on niin helppoa nykyään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:07

Kirjoittelen joskus pitikiäkin sähköpostikirjeitä ystävilleni ja aika joutuisasti tekstiä syntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:45

On postin kautta lähettele kirjeitä..Sähköpostilla paljonkin kirjoitan kirjeitä ja saan myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 21:18

Viimeinenkin kirjekaverini sai tietokoneen jonkin aikaa sitten. Siihen loppui paperikirjeiden kirjoitus, mutta sp lentelee edestakasin ahkeraan.