Mistä tiedän ,että mies on tosissaaan minun suhteen eikä pelleile vain kanssani?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 21:27

Sinä itse opit sen tietämään.Ei kukaan muu.Ja ainahan voit sitä häneltä kysyä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 29.08.2011 - 21:41

odottele viikko pari niin eiköhän sen sitten tiedä ;) täytyy tietysti pitää silmät ja korvat auki ja päätellä käytöksestä, (jos kyse on suomalaisesta miehestä) etelän mies osaa kuulemma vakuuttaa vaikkei olisi tosissaankaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:42

Ohan vain kokemuksen rintaäänellä vastaan, että et mistään. Miehet eivät ehkä koskaan ole ihan tosissaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 22:06

Siinäpä se pulma,kun miehistä on vaikea ottaa selvää..mitä on mielessä??
Ainahan voi kauniisti kysyä mieheltä..mitä hänen sydän sanoo suhteesta..totta vai tarua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 23:49

Et tiedäkään,on lähdettävä vain siitä,että miehet ovat Kuusta ja naiset Marsista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 23:59

Tunteet puhuvat,kun kymmenen sanaa.Tunnustelemaalla ja vakaasti tuumailemalla. Minä sanoin mieheni tavattua ,ethän sinä minusta voi mitenkään tykätä.Ei voi olla totta. Olin tuolloin 15v.as

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 02:49

Olisikohan aika juosta karkuun, jos tuollaista pitää kysyä?
En nyt halua maalata pirua seinälle, mutta tunnen ihan lähipiiristä kaksi naista, joista toinen odotti romanttista kosintaa kuusi vuotta ja toinen kuusitoista. Kosintaa ei kummallekaan kuulunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:50

Et mistään, kaikki miehet ovat arvaamattomia. Ainakin minun kohdalle osuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:51

no tota noin kysy suoraan silloin selviää aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:32

Tulet sen kyllä huomaamaan aikaa myöten!!!
Ja se käsivamma, muistapa se...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:41

Ei sitä heti välttämättä pysty tietämään, ajan kautta oppii toisen tuntemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:46

Jollei tuota asiaa opi, niin vaikeuksissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 11:52

täälläpä testi sen asian selville saamiseksi, tosin en tiedä testin paikkansapitävyyttä:
vipemype.ath.cx/rakkaus/inde...kset=nayta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:02

Uskon että tunnet sen sydämmelläsi itse, mutta neuvon kumminkin olemaan alkuun liian sinisilmäinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:14

Sen vain jossain vaiheesahuomaa ja tajuaa -tai sitten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 11:50

Minulla on tämä kysymys pyörinyt mielessä jo 5 kuukautta,eikä vieläkään vastauta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 21:09

Pidä kaikki aistit valppaana ja katsele merkkejä. Sittenkään ei ole sata varmaa että oikean löytää, osaa niitä olla niin täydellisiä näyttelijöitä, että tarkemmatkin menee vipuun.