Mikä autta masennukseen ja alakuloisuuteen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 21:51

Ulkoilu ja liikunta harrastukset..Kavereitten kanssa oleminen..että saa jakaa mielipiteitä,ilosta ja surusta...eli hyvät ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 21:30

Terveellinen ruokavalio,säännöllisyys,ulkoilu,ystävät ja mukavat ajatukset ja tekemiset.Tietysti myös lääkärissä käynti ja hänen kanssaan jutteleminen.Oikean lääkityksen (vaikka väliaikaisen) löytäminen.Kaikki yhdessä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:46

Ulkoilu on hyväksi, ja ystävien tapaaminen, ei puhelut ja sähköpostit ole niin piristävää, kahvit ystävän kanssa joka kuuntelee ja jolle voi asioista puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 22:28

Liikunta, ystävät, harrastukset mm...kuten edellä on lueteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 00:04

Napsut puhuneet asiaa,UGH,mulla ei paljoa lisättävää.Rakkaat läheiset,mielekkäät harrastukset tai lukemiset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:43

Masennus lähtee sinusta itsestä. Ajattele kaikki asiat positiivisesti, niin masennus katoaa taivaan tuuliin. (Myös ne ikävätkin asiat).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:11

Viimekädessä lääkäri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:36

Ystävät ja liikunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:40

Ystävät ja ulkoilu suosittelen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:18

Vaikea kysymys. Keskustelu joko ystävän tai ammattiauttajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:23

Itse olen ollut tosi pahasti masentunut vuoden, koska paras kaverini kuoli ja on ollut muutakin, mutta nyt on pikkuhiljaa alkanut elämä taas hymyillä. Aloitin uudessa koulussa ja ilmottauduin parille kurssille (ilmaisutaito ja piirrustus). Että meinaan sitä, ettei sisälle kannata jäädä,minä jäin ja se vaan pahensi masennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:57

Se on niin yksilöllistä. Viimekädessä ammattiauttajat.