Kävi huono mäihä minulla,hain kolmea työpaikkaa,ei yhteenkään pyydetty työhaastatteluun eikä otettu yhteyttä.Onko teilläkäyny noin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 21:09

Minulle on aina töitä löytynyt..että en ole tarvinut olla töttömänä koskaan...alä lannistu..paistaa se aurinko vielä risukasaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 22:18

Tuo kuvio ei ole tuttu, työelämässä olen ollut koko ikäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 00:01

Töissä,töissä aina,mutta monet lähetelleet kuulemma jopa kymmeniä,satojakin hakemuksia saamatta vastauksta; tiedotusvälineiden mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 00:29

Nykyään on normaalia, että jos lähettää 100, niin voit saada pari vastausta.
Ei tuo ole vielä "huono mäihä", jatka vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 00:42

Eräs minun kaverini lähetti 1993-luvun työpulavuotena 99 työhakemusta, eikä yksikään tärpännyt. Viimein hän ajatteli, että no laitetaan vielä yksi. Ja kas .....kummaa hän sai toimistopäällikön paikan tietokonealan yrityksestä. Paikka oli toiveiden täyttymys ja vastasi hänen ihanne työpaikkaansa 100 %:sesti. Eli älä lannistu.....ei muuta kun uutta matoa koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 02:06

Eikö lohdullista, enää 97 hakemusta täytettävänä!
Toivotaan, että tärppää kuitenkin vähän ennemmin. Yrittäjänä ei tarvitsisi lähetellä hakemuksia ja töitä saat tehdä ja paljon, tulot ovat "herran hallussa". Lähettele vain rauhassa niitä hakemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:37

Ei kannata vielä hermostua. Nykyisin pitää miljoona hakemusta laittaa ennenkuin tärppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:56

Hae vaan niitä töitä vielä, 3 hakua on vähän, kyllä tosi hyvä onni sinulla olisi ollut jos paikan olisit saanut, tsemppiä vaan sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 09:02

Lisää hakemuksia sisälle. Ei huono onni aina potki joskus tulee jotain hyvääkin. Oppii kaavakkeita täyttämään. Sekin positiivista. Aina hyvää jos huonoakin. Älä lannistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:29

Ei ole kokemusta, kun olen ainoastaan ollut yhden työnantajan palveluksessa ja syksyllä tulee 29 vuotta siitä, kun työt aloitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:39

Uusi yritys, niin kyllähän se joskus osuu kohdalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:20

On ja monta kertaa, kuten aikaisemmin pistin ( sinun kysymykseesi) jätin ikäni tahallaan mainitsematta jo otettiin yhteyttä ja haastatteluun pääsin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:26

Ei olenoin huonosti omallakohdallakäynyt mutta toivon sinulle onnea seuraavan yritykseen. Kyllä se vihdoin tärppää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 14:43

Tuntematon asia minulle, en ole ollut koskaan työttömänä, työhöntulopyyntöjä on kyllä tullut ilman että olisin edes hakenut uutta työtä.
Kolme "tyhjää" yritystä on vielä aika vähän mielestäni , noin matemaattisesti ajateltuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:51

Kenties joskus. Mutta hei, ei me masennuta vaikkemme elomme ole aina kuin pääskysen, joka lehtää hyönteisessä säässä suu auki.