Onko teilläpäin sadellut tänään vai onko aurinko paistellut? Uudellamaalla on sadellut melko paljon koko päivän pieniä taukoja oli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 00:10

Sataa roiskinut vähän väliä,illansuussa piti pienen tauon ja pinkasin kasvimaalle hakemaan salaattia.Silloin koko luomakunta pimeni ja alkoi rankka sade.Olin kuin uitettu rotta kotiin tullessa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 20:41

1-2 välillä satoi sankkana ja salamoi,jyrisi.Kanta-Häme. Olin just silloin uimassa kun välähteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:18

Aamusta paistoi aurinko..iltapäivällä satoi ja tuuli kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:34

Kuuroja tuli koko päivän ja rakeitakin ja välillä aurinko paistoi hienosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 22:13

Vaihtelevaa säätä, aamulla pilvistä, sitten kirkas auringonpaiste ja juuri kun läksin töistä alkoi kaatosade, jota ei kestänyt kuin pienen hetken, ilta taas ollut pilvipoutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:29

Sadetta ei ole roiskinut, lämmintä on piisannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:16

Vettä tuli eilen vähän väliä. Tänään on aurinkoinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:33

Esteri antoi runsaasti vettä ja aivan tuutin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 13:43

Eilen Esteri oikein vettä antoi vimmatusti tänään taas ei sada... syksy tuo vaan nyt on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:35

Aamulla satoi, päivän oli poutaa ja nyt illaksi taas sateen teki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:38

Nyt en muista millainen keli viikko sitten oli, mutta tänään on ollut mahtava keli.