Narkolepsia?

Voiko mulla olla narkolepsia,kun nukahdin jo toisen kerran kolmen viikon sisällä koulussa ihan ilman sen kummempaa väsymystä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 18:44

Eiköhän tuo ole vain normaalia väsymystä...Univelkaa? Nuku muutamana yönä pari tuntia enemmin, niin jospa siitä korjautuisi nukkumiset oikeille kohilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 19:16

Taitaa olla ihan väsymystä pelkästään..
Ja voi olla tylsä aihe joka väsyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:35

Kun on vielä kesää ja läämintä..tulee koulun penkillä väsymys..
Yritä nukkua tarpeeksi pitkät yöunet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 20:04

Kuulostaa enemmänkin normiväsymykseltä, huonosti nukutut yöt, tylsä aihe tai vielä tylsempi luennoitsija saa tuollaista aikaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 20:18

lääkäri tuohonkin osaa parhaiten vastata. jos olet saanut rokotteen ja vähänkin epäilet narkolepsiaa, kannattaa pistäytyä lääkärin pakeilla.

"Rokotusten haittarekisteriin ilmoitetuissa tapauksissa narkolepsia on puhjennut keskimäärin kahden kuukauden kuluttua rokotuksesta. Osalla oireet ovat ilmenneet muutaman päivän kuluttua, osalla vasta puolen vuoden päästä. Narkolepsian puhkeaminen useampien kuukausien tai vuosien jälkeen on hyvin epätodennäköistä." www.thl.fi/fi_FI/web/fi/sika...nssarokote

- mulla esiintyy narkolepsiaa kun katson bunkasta telkkaria, nukahtelen hyvinkin nopeasti jos tylsä ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 20:21

Eiköhän tuo ole ihan normaalia syysväsymystä tähän aikaan vuodesta. Tarkkaile tilannetta,älä hätäile!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:25

En usko että sinulla narkolepsia on. Oletko vain muuten väsynyt, ja univelkainen? Rupea syömään rautaa ja vitamiineja niin auttavat asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 09:48

Epäilen, ettei ole, mutta jos mieltäsi väsymys painaa, niin sitten mars lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:27

Pahempi tauti kuin ajoittainen nirvana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:43

Nukutkohan liian vähän? Ulkoiletko tarpeeksi? Ethän vain elä roskaruualla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:25

Oletkos saanut ao. piikkiä joka sen auheuttaa. Oletan että on normia syysväsymystä tai sitten tosi nukuttava oppiaihe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 00:14

Mäkään en usko että olisi narkolepsia. Oireet meinaan on vahvemmat usein. Jos olet saanut sikainfluenssa rokotteen niin kannattaa lääkärillä käydä jos nukahtelu jatkuu. Itselläni on narkolepsia ja oireet ovat vahvemmat ja nukun aika paljon väsymyksen takia.