Mikä virustentorjuntaohjelma teillä on käytössänne? Paljonko maksa ja mistä saa?

Minulla on ollut f-securen ohjelma, mutta nyt menee taas umpeen. Maksaa ihan mukavan paljon, joten löytyykö hyviä ilmaisia jostain?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 15:25

Venäläinen Kaperky on hyvä ja edullinen.
www.kaspersky.com/virusscanner
(f-securen yhteistyökumppani?)

Lisätty: 29.08.2011 - 15:28

Muissa koneissani on f-secure paisi tuossa uudessa määräaikainen norton.
(minusta se on moottoripyörämerkki)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 15:29

Meillä on Elisan viihdekaista ja siihen kuuluu tuo f-secure ja olemme olleet tosi tyytyväisiä siihen, ennen me latasimme niitä ilmaisia viruksentorjunta ohjelmia ja yleensä jonkun ajan päästä olisi maksulliseksi tullut, no vaihdettiin toiseen ilmaiseen ja ei millään saatu niitä vanhoja poistettua koneelta, ja lykkäsivät lappua vaan vähän väliä että kokeiluaikasi on päättynyt osta nyt tämä versio jne. Nyt maksamme Elisan viihdekaistasta viruksentorjuntaohjelmineen 39.90 e kk, ja olemme tyytyväisiä, ei halpa aina ole hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 15:58

Norton 360 ollut jo vuosia. hintansa väärti kylläkin.
avast on ilmainen:
www.download.fi/tietoturva/v...omeksi.cfm
ja tämä myös:
www.ilmaisohjelmat.fi/micros...essentials

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:03

Meidän koneissa on tämä:
www.microsoft.com/fi-fi/secu...fault.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:15

Norton...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:45

Ilmainen Avast on tarpeeksi tehokas kotikäyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:53

F-secure on käytössä ja hyväksi havaittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:55

Avira Antivir ja se ilmanen versio.Riittänyt oikein hyvin kotikäytössä.Ei onkelmia : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 17:44

Meillä on F-secure,ja on ollut hintansa väärtti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 18:58

F-secure.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 01:04

Ilmainen suomenkielinen helppokäyttöinen selkeä, päivittää itsensä (virustiedostot) joka päivä automaattisesti. avast! Free Antivirus 6
www.avast.com/en-eu/free-ant...s-download

Käyttöliittymä
Ohjelman helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla voit esimerkiksi tarkistaa suojauksen tilan, säätää ohjelman asetuksia ja käynnistää manuaalisen virustarkistuksen. Mikäli et halua käyttää edellä mainittuja toimintoja, ei sinun välttämättä tarvitse lainkaan käyttää ohjelman käyttöliittymää ohjelman asennuksen jälkeen.

Ohjelma suojaa tietokoneettasi automaattisesti viruksia ja muita haittaohjelmia vastaan, ilman että sinun tarvitsee itse muuttaa mitään ohjelman asetuksia. Kun avaat ohjelman käyttöliittymän, kertoo ohjelma suojauksen tilasta eri väreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 01:40

Läppäreissä Norman ja Avast, pöytäkoneessa F-Secure.
Kaikki hintansa vääärtejä, ilmaisversioita. Kokeile vaikka tuota Avastia. Sen asentaa helpoimmalla noista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:23

Läppärissä ihan ilmais ohjelma, ja hyvin on pelittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:48

F-Secure, hintaa en muista mutta kodinkoneliike Expertiltä ostin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:20

Minulla on Soneran tietoturva. Avastia kokeilun johonkin koneeseen.