Seuraatko Yleisurheilun MM-kisoja ?

Lisätty: 29.08.2011 - 16:14

Onpa jännä korkeushyppy, vaik ei Suomalaista siellä olekkaan !

Avainsanat: yleisurheilun mm-kisat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 08:18

no tota noin tottamaar seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 06:59

En seuraa urheilua yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:33

Minä joudun pakosta niitä kuuntelemaan kun mieheni niitä katsoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:59

En seuraa, tv pysyy visusti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:08

Kyllä urheilua ,varsinkin yleisurheilu kilpailuja katson.Varsinkin 100m juoksuja. Boltille tuli varas lähtö.
Ei ihan paitaansa repinyt mutta näytti komeaa kroppaansa.Sain silmäruokaa tummasta miehestä.
Veikkaukseni meni voittajasta nappiin . Kerkisin miehelleni sanomaan heti ennen lähtöä ,tämä yllätyksiä täynnä.Niinhän siinä kävikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:14

Seuraan yleisurheilun MM-kisoja enkä vain siksi, että rakas ukkoni katselee niitä televiosta jonka kuvaa ja ääntä en pääse sen auki ollessa karkuun muuten kuin lukkitumalla makuhuoneemme oven taakse kuulosuojaimet korvilla, tai poistumalla asunnostamme. Katson urhelua aina kun se työltäni ja kotitehtäviltäni on mahdollista koska urheiluohjelmat ovat television parasta mykyantia kaikenmaailman uusintahömppien keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:58

en seuraa. joskus katson jääkiekkomatseja missä Suomi pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:22

en seuraa urheilua juuri ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:39

Eilen selvisi mikä on Daegu tai mitä siellä ratkotaan;Yleisurheilun MM:iä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:57

Mies seuraa minä en...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 12:07

Viikonloppuna katsoin hieman.Viikolla työnteko rajoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 13:16

EVVK - sillä jo oikeudenkäyntejä joutuu seuraamaan vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 14:05

Kyllä nytkin työpaikalla televisio on urheilukanavalla auki, asiakkaat haluavat katsella, ja tuleepa sitä sitten itsekin vähän ohimennen vilkaistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 15:13

En todellakaan, en seuraa mitään urheilua.
Formula1 on poikkeus, en ajattele edes että se on urheilua.
Toivoisin että urheilulle eli jääkiekolle ja yleisurheilulle olisi oma maksullinen kanavansa eikä sitä tarvitsisi nähdä edes vahingossa.
Aluksi ihmettelin, misiä deegusta ne puhuu, TVn aamuohjelmassa selkeästi urheiluporukat keskusteli deegusta, kuulosti aika hurjalta... mutta selvisihän se mistä oli kyse!
Onneksi meillä ei kukaan muukaan seuraa urheilua joten kukaan ei kärsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:40

Onhan tuo telkkari auki ja sivusilmällä tulee vilkaistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:28

Keihäskisan voisin ehkä katsoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:41

Ei ole aikaa ollut seurata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:52

En juuri seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:16

Ei ole koskaan kuulunut harrastuksiini urheilun seuraaminen, talvilajit ja eritoten valkoinen sirkus on minulle mieleen.