Mistä tietää,milloin on tullut aika vaihtaa kesäsandaalit syyssaapikkaisiin = ) ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 18:55

Kun varpaita alkaa palella. Itselläni on valokuva, jos raappaan aamulla auton jäistä ikkunaa jalassani sandaalit ilman sukkia. Töihin olin lähdössä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille. Mukavaa syksyn jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 20:36

Jos varpaat alkavat tunnottomiksi tulla kylmästä niin on syytä vaihtaa jalkineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 21:01

Vain varpaat tietävät sen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 21:07

Kyllä se vaisto sen kertoo.Varallisuuskin ratkaisee ,kulkeeko eri vuodenajan vaatteissa.Minä menin kesätossuissa monta vuotta talvipakkasella.Eikä se tuntunut ketään häiritsevä. Olivat tosi lämpimät ,kun piti itsensä liikkeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.08.2011 - 21:39

onhan se aika surkean näköistä jos kulkee myöhään syksylläkin shortseissa ja sandaaleissa, tulee mieleen lähinnä rahan ja/tai ymmärryksen puute ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 21:39

Sukkia ei kuulemma kuulu pitää sandaaleissa. Eli jos alkaa tuntua siltä, että pitäisi olla jo sukat jaloissa, niin sitten vain hyppäät niihin saappaisiisi. Varo hyppäämästä vieraisiin tai liian isoihin saappaisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 02:15

Täällä viimeistään silloin, kun kadulla virtaa viiden sentin vesimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 05:12

Olen jo nyt nähnyt kun nuorisolla on talvisaappaat jalassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:55

Sitten viimeistään, kun varpaita palelee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 07:59

Juuri nyt, kun lähden Saariselän Riekonlinnasta erämaahan vedän vaelluskengät jalkaani ja otan hyvät kumisaappaat joelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:27

Mun varpaat palele aina. Tänään laitoin nilkkurit jalkaan eka kerran tänä syksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:09

En tiedä mutta tänä aamuna otin käyttöön ns. syyskävelykengät.
Kesäsandaaleista en toki koskaan hyppää suoraan talvijalkineisiin.

Lisätty: 29.08.2011 - 12:20

Varmaa on se kun lämpömittari näyttää alhaisempia lukemia, silloin on hvyä tarkistaa vaatetus. Nuorison esimerkin mukaan ei kannata elää, niillähän on monella paksu villamyssy päässä helteelläkin! Voipa olla huopikkaatkin jollain... en tosin ole sellaista nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:28

Silloin viimeistään kun varpaisiin alkaa hiipiä ulkona lumen keskellä outo sinertävä väri ja ne haluaa sisälle päästyään upottaa kiehuvan kuumaan pesuveteen koko loppu päiväksi on aika vaihtaa kesäsandaalit syyssaapikkaisiin, tai nitä suotavammin talvijalkineisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:21

Viimestänn sitten kun vedet mene yli äyräiden ja varpaat huutaa apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 12:04

Varpaat kun palelee itse kuljen sandaaleissa vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 14:03

Varpaat jäässä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:39

Sitten kun kesäsandaalit muistuttaa eniten vesisuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:47

Kyllä sää ilmaisee koska pitää laittaa..lämpimämmät kengät jalkoihin..Olen vielä pärjännyt sandaaleilla..mutta katselin jo valmiiksi sähän lämpöisempää jalkinetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:38

varmaan sitten kunnet enää kehtaa kulkea villasukat tursuten niissä sandaaleissa kun vanhat köyhät eläkeläistädit yrittävät kerätä kolehtia että saat talvipopot.