Merimaskussa Taattisten tila oletteko olleet täällä!

www.kolumbus.fi/taattistentila/

Itse olimme siellä juhlimassa eilen, oli aivan ihana paikka.. ja uskomaton...
Siellä on 20 vuotias hevonen nimeltään Likka, kulkee pihalla ihan vapaana koiran tavoin...
Olimme juhlaväki aina välillä ulkona istumassa niin Likka tuli viereen ja sitä siinä sitten taputeltiin, mutta minun käsilaukkuun ihastui ikihyväksi sain oikein laukustani kiinni pitää..
Ja kun ilta tulee, niin Likka lähtee itse pilttuuseensa nukkumaan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 10:31

En ole ollut mutta tutkailin mielenkiinnolla paikka. aivan mahtava ja luonnon läheinen kaunis paikka.
Täytyypä puhua niille jotka kulkee eri paikoissa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille..
Puskaradio toimii todella hyvin täällä netissäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 16:19

Ohi olen ajanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 17:39

Google tuosta tilasta kertoo haukka Tattisten tila. Pakarirakenuuson jo 1700 luvulta, jotta vanhaa
juurta on jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 18:21

En ole käynyt koskaan Merimaskussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 19:08

Tuolla ei ole tullut poikettua, muistan vain nähneeni mainoksen,
mutta vierailin muutama vuosi sitten myös erikoisessa paikassa
Matkailutila Surkee tai nykyään Surkeenjärvi
www.matkailutilasurkeenjarvi.fi/
Nimi voi olla tunnetumpi Neste Rally Finland EK-paikkana
ksmatkailu.fi/nesteoilrallie...surkee.php

Sekä toinen myös erikoinen Taivalkosken ja Posion välissä
Uusitalon Matkailutila Reijo ja Maire Uusitalo
www.fonecta.fi/tuotteet-ja-p...z1WL5viWDZ
www.visittaivalkoski.fi/matk...hoittumaan
ja
www.uusitalonmatkailutila.net/
SIVU TOIMII: Internet Explorer selaimella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 19:09

Merimaskussa en ole käynyt. Meillä on duunin mökki siellä, joskus voisi vuokrata mökin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 22:10

Merimaskussa olen kahville pysähtynyt, mutta tuo tila on minulle uusi tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:58

En ole koskaan käynyt sielläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 12:36

Merimasku on tuntematon paikka, olen ollut Louhisaaressa ja sehän on Askaisissa, lieneekö Masku ja Merimasku lähellä noita seutuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 15:03

Käyty on ja samaa mieltä Toffen kanssa ihanasta paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:51

Varmaan on upea paikkaa..En ole käynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:40

olen lapsena uinut taattisten järvessä (vai onko se edes järvi).
isän veli asui ihan siinä liki.