Suloista kesäaamua täältä Keski-Suomen järvien keskeltä kaikille pirteinä herännneinä. Mitähän puuhaavat napsut tänään?

Onneni puutarhaan

Onneni puutarhaan vie monia teitä
Maailma on täynnä eksyneitä
Harhailen elämän suuressa salossa
Perille löydän vain rakkauden valossa

Avainsanat: kesäaamulle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 10:07

Keuruu on tosia kaunista seutua, täytyy myöntää. Meillä seinäjokisilla ei ole kuin tekojärviä ja yks joki.
hellettä pukkaa. ei mitään erityistä tänään.
tätini aina sanoo jottei pyhänä passaa mitää teherä, äiteensä opettanu, siis mun mumma jota en oo koskaa nähäny. kuoli nuorena, alle 50v.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 10:05

Aurinkoista aamua sinne Keski-Suomeen, tulin juuri aamulenkiltä, kiertelin pariin otteeseen pururataa ja sitten Savonlinnan kauniita rantateitä pitkin kotiin ja nyt kahvikupponen kädessä napsuttelen. Kohta sitten siirryn terassin puolelle lukemaan kesken jäänyttä dekkaria..... ja saatanpa kuunnella myös kisalähetyksiä Daegusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 11:22

Minä aloitin klo 5 omenalörtsyjen leipomisen yleisön pyynnöstä, 42 isoa lörtsyä tuli, juuri viimeiset sain paistettua, ulkona rasvakeittimessä ne paistoin ja lapseni hakevat ne päivällä, 1 pikkuihminen täällä yötä oli ja kehui että hyvää aamupalaa sai. Sataa tihuttaa vettä vähän ja kova tuuli on, pitää urheilua nyt vähän kuunnella lopun päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 11:31

Olen nuukkunut myöhempään kuin tavallisesti, sillä illalla olimme veneretkellä Rönnissä. Sen jlkeen jäimme vielä paistelemaan makkaraa tuttavaperheemme mökille Längelmaäveden rantaan. Oli todella upea ilta, ja valvoimmekin melko myöhään, joten aamulla sitten nukutti. Verkkopankista tulin juuri, kahvit on juotu ja jotain pitäisi kai sitten tehdä, ei vaan tiedä mistäpäin aloittaisi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 13:22

Olen poiminut koko viikonlopun herkkutatteja. Perjantaina tuli sangollinen, eilen tuli 3 sangollista ja tänä aamuna olin metsässä jo klo. 8 aikaan ja sain 2 sangollista lisää. Huom!!! Siivoan sienet aina metsässä, koska en halua kantaa roskia ja matoja kotiini, eli ed. määrät olivat jo siivottuja sieniä, mutta ei pakastevalmiita. Luonnollisesti niistä haihtuu vielä ainakin puolet pois kuivattaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:11

Vähän on Turku harmaana vesisadetta odotellen..
Piti mennä laivojen lähtöä katsomaan, mutta tuli pikku vaiva eilisen 60 vuotis juhlan jälkeen, joten taitaa tulla lääkärikäynti kun reseptilääke pilleri auttaa ainoastaan vaivaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 17:11

Sirkkaliisalle terveiset lämpimästä etelästä.Ei sada vettä mutta tuulenhenkäys käy kivasti. Sitä olen sieni metsällä koko päivän ollut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 17:19

Mäntyharjun mökiltä heräsin ja uimaan pulahdin.Hassun sienen sitten kuvasin ja sen Napsuun äsken latasin.Majava loiski vastarannalla, se vaan ei oikein ollut kuvauksen kannalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 19:02

Edelleen kärsin kovasta olkaapää kivusta, joka säteiltee sormiin asti. Huomenna menen jatkotutkimuksiin. Viikonloppu on ollut pitkä ja raskas, särkylääkkeiden voimilla olen yrittänyt levätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 02:01

Hyvää maanantaita täältä lämpimän veden ääreltä.
Keuruulla tuli käytyä kolme kertaa kesän mittaan, kesäteatterissa, varaosia noutamassa ja kerran puoliksi huvikseen. Kaunista seutua on, täytyy myöntää.
Teillä on siellä hieno kirjasto, jossa on sähkönsiniset valot vessassa. Kuin diskossa kävisi. Aika urbaania, sanoisin. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 15:01

Mökkimaisemissa sieniretkellä. Ämpärillinen kanttarelleja. Maiskis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:59

Oli aurinkoista heti aamusta lähtien..Meni muutama tunti,kun nurmikot leikkasin..taisi olla viimeinen tämän kesän lämmin päivä..oli kyllä ihanan lämmintä.
Tänään ollut viileämpää ja sateista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:59

Tänään tiistaina oli aamu sateinen mutta ei onneksi kylmä. Mukava oli töihin pyörällä hurauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:14

Tuo sunnuntai meni ihan kotona ollessa.