Oletko jo kuullut tämän aamuisen uutisen? Työttömille Somaleille Tilaisuus Ferrarilta!

Ferrari antoi lauantaina lopputilit koko varikkojoukkueelleen ja otti palvelukseensa Helsingin Mogadishu-alueena tunnetun tien läheisyydessä asuvan ryhmän nuoria työttömiä somalilaismiehiä. Ferrarin johtoryhmä teki päätöksensä nähtyään dokumentin, jossa näytettiin miten nämä helsinkiläisnuoret pystyivät irroittamaan neljässä sekunnissa auton pyörät, vaikka käytettävissä ei ollut edes kunnon työkaluja. Johtoryhmän mielestä tämä oli taktisesti oikea veto, sillä useimmat ajot voitetaan nopeiden varikkokäyntien ansiosta. Projekti toi kuitenkin pettymyksen Ferrarille. Nuoret eivät ainoastaan vaihtaneet pyörät vähemmässä kuin neljässä sekunnissa vaan alta 15 sekunnin he olivat ruiskuttaneet auton eri väriseksi, vaihtaneet valmistusnumerot ja myyneet ajoneuvon McLarenille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 07:01

En ole kuullut, enkä lukenutkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 08:12

Aika hauska:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:18

Tämä uutinen on vilahtanut ohi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:26

En ole kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:31

jo vain hieno juttu ellei olis fiktiota, tuo työpaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 11:53

Olikohan ne kuitenkaan somaleita, ettei olisi olleet ihan noita kotoisia tummia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 13:10

Ja-a. Mitäpä tuohon lisäämään ja poisottmaan. Jos totta niin hienoa jos valhetta, niin hävetkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 15:00

Eipä ole uskottaavaa ollenkaan... vitsiksi otin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 18:49

Heh heh, hauska juttu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 02:37

En nähnyt maskien takaa, keitä siellä sunnuntaina oli, mutta hyvin sujui renkaanvaihto.
Vika oli tällä kertaa jossain muualla, kun Alonso päästi ykköspaikalta kolme kaveria ohitseen ja sekös selostajaa harmitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:12

Huhhuh, olipas uutinen! Ferrarilla alkaa mennä entisät kehnommin.... mutta juttuhan on ankka tietysti.

Lisätty: 29.08.2011 - 12:21

Mutta eikös työtön somali ole ikäänkuin vakiojuttu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:46

HA-HA-HAA!Eikös se ollut Helsingin Monaco,kauhean montaa kansallisuutta,mutta kukaan ei maksa veroja???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 13:32

Vekkuli juttu. Vai että alkoivat tekemään töitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:58

Metka juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:03

Tehokasta toimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 00:02

Hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:12

Onkohan tuo ihan laillinen juttu, ja mitenkähän käy kun nämä somalit joutuvat tekemään sitä työkseen pienellä palkalla.