Lämmintä, aurinkoista lauantaita täältä Savosta kaikille napsuille. Varjossa +25°C. Reput pakattu, auto täytetty retkitarvikkeilla

ja aamulla menoksi. Suuntana Saariselkä, Ivalojoki ja viime syksystä tuttu eräkämppä. Toivottelen kaikille napsuille mukavaa viikonloppua. Olokee immeisiks`.

Lisätty: 27.08.2011 - 13:30

Kiitän ja kumarran. Jos kimaltavaa alkaa löytymään reippaasti niin ilmoittelen sitten josko oisi vapaaehtoisia apumiehiä tulollaan näistä ahkerista napsuista...vaan lienee se vaeltaminen pääasia tälläkin reissulla.

Avainsanat: lappi retki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 13:57

Nautinnollisia hetkiä ,siellä luonnossa sinulle Mariaana. Minä voin vaan kuvitelle, kuinka sinä siellä vapaudut ,nuuskit hyviä metsän ja soitten tuoksuja . Tuoksut ne vasta hyviä siellä erämaassa tähän aikaan on.Toivottavasti kerkiä katseleen vaeltaessa, metsien marjoja ja sieniä.Kumpa näkisit matkalla vielä erinlaisia eläimiä.Kalaahan visiin yrität siellä eräkämpällä narrata. Toivottavasti kala nappaa. Kiilto kalaa. Älä pakerra ihan itteesi piippuun. Sitten ei jaksa mitään muuta kun nukkua tainnoksissa.Hyvää lommoo .Minä jarruttelen tuota ajanjuoksua,

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille vastaajille. loma on ollut ihana, kultaakin löytyi ja nyt juuri hieno aurinkoinen ilta Luostolla kelomökissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 13:20

luonnikasta reissua ja turvallista ajelua & isoja kultakimpaleita saaliiksi.
täälläkin hellettä pukkaa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:22

no tota noin hyvvää matkaa vaan.tere menoks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 14:38

Hyvää reissua sinulle ja onnea kullanhuuhdontaan. Täällä on 26 lämmintä ja komea ilma on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:47

Mukavaa reissua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:06

Kotiuduin juuri aurinkoiselta Hytermän reissulta ja toivotan luonnikasta Lapin reissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:32

Kivaa reissua Mariaana Sinulle . On aivan vastakohta minun reisulleni.
Tuohan kulta ja kimpaleet kokonaisena takaisin.
Hyvää matkaa ja Onnea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:19

Mukavaa reissua vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:51

Oikein mukavaa reissua sinne Lappiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 13:23

Kyllä ne Saariselän maisevat vetävät minutkin sinne tuossa kuukauden sisällä.

Nautippa yksi raakkutoti panimoravintolassa ja muutenkin Lapin luonnon rauhasta.

Hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:44

Hyvää lomaa!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:18

Mukavaa retkeä!