Tuoko kesän loppuminen ja syksy mukanaan mielen haikeuden?

Avainsanat: syksy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 13:04

Eipä oikeastaan. Aikaisemmin kyllä. Nyt nautin aina jokaisesta käsillä olevasta hetkestä ja ajasta. Syksy on ihanaa, kun voi pimeän tullen fiilistellä tuikkujen valossa. Luonto maalaa ruskaväreillään maisemaa ja voi alkaa odottamaan uutta kevättä ja kesää. Ivalojoella, pienessä kämpässä istun pian iltaa kynttilän valossa ja ajattelen teitä napsulaisia. Lämmitän saunaa jokivarressa ja nautin jokaikisestä hetkestä Lapin luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 12:42

Ei tuo, alan odottelemaan kevättä ja kesää taas kun synkäksi sateiseksi ilmat muuttuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:07

Kyllä meidän kesämme voisi tietysti olla vähän pidempikin. Toisaalta vuodenaikojen vaihtelu on oma rikkautensa. Jos syksystä tulee poutainen, vaikka ei niin lämminkään,niin siinä on silti aina jotain hyvääkin ja syksyn päälle sitten kunnon talvi. Ja taas kohta on kevät ja kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:39

Ei missään nimessä, sillä seuraava suvi on jo sitten kierroksessa, eli tulossa syksyn ja talven jälkeen! Sekä talveksi pääsee kesään, kun menee kanarialle aurinkoon ja nauttimaan luonnosta ja huveista siellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 14:01

Syksy on kivaa aikaa. Voi kalastella ja sienestää....mökkeilykin onnistuu ihan hyvin....unohtamatta uimista ja veneilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 14:12

Kyllä kieltämättä. Mutta olen oppinut siihenkin, kuinka sitä torjua.Nuorena ihmettelin mitä se oikein oli. . Minulle tulee kaamos masennus helposti. Jonka tiedostan. enkä anna enään sille valtaa. Minulla niin voimakkaat tunteet ja herkät aistit. Toisille tulee keväällä.
Nythä kesä vielä kauneimillaan ,mutta hohkaa jo ensiaskeleet lävitse.Vuodenajan muutokset kaikille kova juttu. Kun puista lehti lähtee ,silloin alan odottamaan lumisadetta .Se on taasen yksi harppaus uuteen ja helpottaa.Tuntemuksille ei voi mitään.Ne kuuluu tähän elämän kiertokulkuun.Vanheneminenkin tuo uusia juttuja ,mistä ei ole tienyt mitään.Täytyy sopeutua vaan.Olemme omia yksilöitä.Mutta meillä nyt kaunista , aurinkoista ja lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:39

ainahan voi vaihtaa maisemaa ja lähteä uuteen kesään,
maapallon toiselle puolelle vaikkapa ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:46

Pimeys masentaa, oon valon lapsi ja pidän keväästä ja kesästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:05

Eipä oikeastaan, Suomen vuodenaikojen vaihteluissa on oma viehätyksensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:36

Kyllä se vuodenaikojen vaihtelu on kivaa kun siihen on tottunut
Mutta se talvinen vaatteiden turnustaminen se on ikävä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2011 - 20:46

kyllähän se vähän haikeaa on, kohta ei voi lähteä ulos ennen kun on puolituntia pukenut vaatteita päälle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:57

Ei nyt vaan ajatellaan syksyn juttuja, onneksi meillä on niin selvät nämä vuoden ajat jokaisessa on aina hyvää... ei ikkuinen kesä mikään kiva ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:50

Kyllä tulee,tämä kesä meni vähän liian nopeasti ohiotse,kun vietin puolet kesästä vain täällä etelässä.Tuntuu etten ole saanut mitään aikaiseksi ja sukulaisten luona ei ole tullut vieläkään käytyä.Syksykin on mukavaa aikaa ,kun ei vain koko ajan sataisi ja olisi kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 12:23

Ei mielestäni, pidän syksystä, ne kauniit värit, sadon kypsyminen, syyskuun kuulaat säät (jos niitä on...). mutta se ankara pakkastalvi lumineen on paha, sitä ei toivo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 13:19

Ei sen oloneuvoksella niin olennaista ole, mikä vuodenaika on menossa.

Matkailusta haetaan tarvittaessa piristystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:43

Ei tuo, on mukavaa kun syksy saapuu. Talvea odotan innolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:17

Vähän. Toisaalta mukavia ovat pimenevät illat ja kynttilänliekki.