Millainen olet vihaisena?

Testi "Elleille": plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/...-vihaisena

Avainsanat: testi elleille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 17:29

En suutu helposti, mutta sitten kun poltin palaa loppuun vastaan vihan kohteeseen kaiken energiani puolesta ja taistelen vaikka viimeiseen hengenvetoon asti. Sanottaan vaikka näin: alta pois risut ja männyn oksat. En ole ensimmäinen, joka luovuttaa.

Kysyjän kommentti

Testi oli tarkoitettu "Elleille"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 08:05

olen kuin tuli ja leimaus, äkkipikainen, mutta lepyn hyvin nopeasti ja tilanne on ohi.
mykkäkoulu ei onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 08:40

Käyttäydyn asialliseti ja pidän asiat sisällä ,mutta puran hetkenpäästä kesklustellen.Olen hetken aina hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 08:56

Olen todella häijy kun suutun ja kamala suustani, ei siihen mitään testejä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 10:10

Äkkipikainen ja äänekäs. Sitä minäkin olen vihaisena niinkuin leijonat yleensänkin. Lepyn kuitenkin nopeasti enkä murjota viikko.päivä- tai edes tuntikausia. Pitkävihaisuus ei todellakaan kuulu tapoihini, eikä myöskään hijainen murjotus omissa oloissani siloin kun tulistun ja suutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 11:15

Olen harvoin vihainen. Siis todella harvoin. Mutta jos joku mut saa suuttumaan, niin vastapuoli tulee sen huomaamaan. Vaikka olisi Venäjän keisari. Mutta asian pitää olla jotain ihan erityistä. Pikkuasioista en jaksa suuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:07

Harvoin vihainen, mutta sitten kun se pääsee tapahtumaan...jaa-a enpäs tiedä. Edellisestä on niiiiin kauan. Muistaakseni kovennan ääntäni ja katseeni on jäisen kylmä. Joskus olen huitaissut nyrkillä, mutta se meneekin jo itsepuolustuksen puolelle ja vain kerran elämässäni olen tehnyt niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:41

Kun sellainen hetki koittaa, niin silloin vastapuoli kuulee kunniansa varmastikin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 15:49

Jos ja kun olen vihainen, niin varmaan sanon sanottavani suoraan päin taulua.Mutta se on sitten siinä. Ei sen enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:42

Huudan ja raivoan, mutta onneksi nykyisin en suutu kovin helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 17:59

En suutu kamalan usein, mutta kun suutun niin sanovat, että äänensävyni muuttuu jäiseksi, kun taas silmät lyö tulta. En juuri korota ääntäni, tietysti sitäkin joskus sattuu. Tarvittaessa osaan kyllä myös pyytää anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:46

Pari kolme kovaa sanaa ja olen hiljaa. Sitten pyydän sanojani anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 11:33

Vaarallinen ja sanavalmis. En käy fyysisesti päälle, mutta muuten olen pelottava. Minua ei kannata suututtaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:30

Minua saa harvoin suuttumaan mutta kun suutun nykyään niin pidän mykkäkoulua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 17:42

Tekstiä tulee ja perustelujen kera.Sitten hiljaista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:44

En suutu usein ,olen pitkäpinnainen.Murjotan joskus ja sekin menee nopeasti ohitse.Olen helposti leppyvä ja anteeksiantava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 12:09

Yleensä käy niin, että viisaampi väistyy hurrikaanin tieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:40

Huudan ja raivoan, joten olen tulivihainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:03

Äkäinen, joskus sanon jotain kovin laittamatonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 11:15

Nyt kun oon ollut masentunut, niin suuttuminen on ollut paljon helpompaa. Yleensä pidän mykkäkoulua jos on ns. "lievä suuttuminen". Joskus sitten kun pahemmin suuttuu tavaroita voi vähän lennellä ja sanoo asioita, joita katuu myöhemmin.