Kysyykö tuo Annuliini hulluja kysymyksiä aina välillä ja aika useimmiten ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 22:06

Annuliini pitää napsuu virkeänä kysymyksillä..kiva kun juolahtaa mieleen mitä kysyy...Ei tarvi vasta kysymyksiin mistä ei pidä..sana on vapaa Napsussa..
Anonyymi kysymykset ärsyttää..Kiva jos olis nimimerkki millä kysyy...olisi paljon mukavampaa vastata..
Nimimerkki tunnetaan...mutta ei henkilöä joka vastaa..muuta kun nimimerkillä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 18:09

anonyymi menee nyt vaan itseensä ja antaa Annuliinin kysellä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 19:06

Kiva, että joku kysyy, niin meillä on mihin vastata.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 19:20

Ei täällä mitään eroa ole hulluilla kysymyksillä tai viisaammilla kysymyksillä , tämä kysymys anonyymiltä kuuluu selvästi joukkoon hulluja kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:05

Ei erotella hulluja ja enemmän hulluja.Viisas kysyy ,ennekuin eksyy.Ei minulla ole tuollainen käynyt mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:58

Eipäs aleta moittia ketään hyvä anonyymi sillä tämän napsunhan rikastuttaja on se, että täällä voi ja pitää kysyä niin hulluja ja asiallisia kysymyksiä kuin itse kukin haluaa ja uskaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 22:33

Nyt haiskahtaa siltä, että anonyymi on ihan itse Annuliini.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2011 - 00:20

tuutikilta hyvä oivallus, voipi olla näinkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 04:59

Herää kysymys, mistä on kysymys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 11:08

Ei ole hulluja kysymyksiä. Enkä pidä ketään tyhmänä vaikka kysyis mitä vaan. Joskus kyllä mietin, että liittyyköhän kysymys kysyjään. Kaikki napsut on mulle kallisarvoisia ja ihania ihmisiä kysymyksineen päivineen. Kuka meistä nyt sitten on tyhmä tai viisas? Mitä väliä? Pääasia, että saan ahmia seuraanne ja viisastua täällä napsussa. Keksikää vaan kaikki rohkeasti kysymyksiä, jotta saadaan vastailla niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:24

Jokainen saakoon kysyä sen, mikä mieltään askarruttaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:52

Kiva näihin on vastailla, annetaan kysyä vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 07:03

Ei Annuliini mitään hassua kysy. Ihan kiva on Annuliinin kysymyksiin vastata. Ei minua haittaa ollenkaan. Kiva kun joku kyselee. Minäkin voin alkaa hassuja kirjoittelemaan ja kyselemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:45

onko tässä nyt oikea kysymys vai annuliinin heikko hetki ja epäilys omista kysymyksistään?
tätä sietää pohtia iltateen kera.
itse kysymyksen sisältöä en kommentoi. en katso olevani sen höpsöttömämpi kuin kukaan tässä universumissa. että näin.