Mikä ärsyttää napsulaisia tällähetkellä?Minua ärsyttää,kun en saanut yhtään vastausta työnhakemuuksiini.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 21:50

Tässä sinulle hyvä malli työhakemusksesta:

Alla olevalla hakemuksella on lohjennut muutama vähän isompikin johtajan paikka.

Työhakemus perjantai, 26. elokuuta 2011

Olen aivan käsittämättömän kiinnostunut yrityksessänne avoinna olevasta johtajan virasta, samoin kuin suorastaan magneettimaisen vetovoiman omaavasta organisaatiostanne, onhan yrityksenne tunnetusti omalla sektorillaan ehdottomasti maailman paras. Haluankin sitoutua voimiani säästämättä ja laadusta tinkimättä sekä koko organisaation kehittämiseen että henkilökohtaiseen missiooni ja visiooni, joka on tehdä yrityksestänne koko universumin kaunein, nopein ja seksikkäin.

Kohtalon oikusta ja vedonlyönnin tuloksena en tee tällä hetkellä kykyjäni vastaavaa työtä, vaan toimin Vantaan kaupungin likakaivojen putsaajana ja sivutoimisena suolihuuhtelijana. Viikonloppuisin kuskaan sivuhommina banaaneja. Olen myös hankkinut hyvän kielitaitoni Enson makkaratehtaalla kielenkääntäjänä aikoinani toimiessani. Motivaationi johtajan työhön on aivan järkyttävän maksimaalinen myös siksi että tilapäinen likviditeettivaje uhkaa henkilökohtaista kassavarantoani. Töitä pitäisi siis saada ja mieluusti vaikka heti samantien välittömästi eikä huomenna.

Luin ylioppilaaksi joskus ajalla ennen Abbaa, jonka jälkeen olen jatkanut opintojani eri tiedeyhteisöissä. Lähitulevaisuuden tavoitteeni on valmistua kaikkien tieteiden maisteriksi, hekologian tohtoriksi ja snautseriksi. Tulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu myös visio stratosfääritohtorin tutkinnosta. Olen joskus suorittanut muutaman vähempipätöisen kurssin, joista mainittakoon Kempeleen puutarhaoppilaitoksen puimakoneen puristelulinja. Olen osallistunut myös pulavuosina työkkärin järjestämään hätäapukoulutukseen 1994 leijanlennätyskurssilla Maaningalla.

Ymmärrän leikiten lukuisia kieliä mm. suomi, ruotsi, hindi, retoromania, java, html ja virastomongerrus. Kuuntelen sujuvasti myös monia muita kieliä silmääkään räpäyttämättä. Kuvia katselen sujuvasti molemmilla silmillä, myös toisella kotimaisella.

Vahvuuksistani mainittakoon ahkeruus, loistava yhteistyökyky, synnynnäinen johtajuus yhdistettynä äärimmäiseen nöyryyteen. Kyltymätön uteliaisuus, nokkeluus, nopeus, taipuisuus, letkeys, rauhallisuus, formulakuskin hermojen hallinta, balleriinan motoriikka, ajoittain täydellisyyttä hipova raittius, näyttävä ulkomuoto, painonnostajan testosteronituotanto, kohtuullinen kahvinkeittokyky ja niin säihkyvä huumorintaju että se valaisee koko korttelin ja puolet naapurikaupungistakin. Lisäksi olen sen lajin moottoriturpa että puhumallani sontamäärällä voisi lannoittaa koko johtokunnan jäsenistön pottupellot ja ryytimaat.

Palkkatoivomukseni on tuollainen viiskytä donaa kuukaudessa. Siis euroo. Palkka on kuitenkin henkilökohtaisessa arvostuksessani toisarvoinen seikka. Tärkeämpää on pääsy yrityksenne optio-ohjelmaan. Varaankin näin aluksi 30 % seuraavasta optioannista, yhtiöluottoa vastaan tietenkin.

Terkuin
Onttopohjaoy
toimitusjohtaja
filosofi. HRM-johtaja (Homma Rulaa Mäihällä), hekonomityristori.

Liitteet

Ämpärillinen tutkintotodistuksia
Patentteja
Sälää ja vanhoja reseptejä
Massikan huoltokirja v.-59
1200-sivuinen trilogian muotoon puettu ansioluettelo
Anni-mummon salainen pirturesepti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 19:03

Nyt ei suuremmin rassaa mikään. Tilanne siis aika hyvä. Harmillista ettei hakemuksesi tärpänneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 19:14

Ei minua ärsytä tänään mikään, huomenna voi taas joku asia ärsyttää, vaihtelee mielentilani päivittäin, minulla kivut määräävät ärsyyntymis kynnystäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 22:22

Harmi että et saanut yhtään vastausta työhakemuksiin..älä lannistu..lisään vaan hakemuksia..paistaa se aurinko risukasaankin..
Minua ärsyttää eniten asia,kun saisivat mieheni selän kuntoon..
Pääsisin itsekin paljon helpommalla..kun tarvisi kaikkia asiota itse huolehtia ja hoitaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 22:36

Kyllä se varmaan sinua harmittaa. Jos haluat paikkaa niin hae uudestaan, uusiin kohteisiin.Toivottavasti joskus tärppää.Älä lannistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 04:46

Silmät on sielun peili!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:17

Älä lannistu, äläkä anna periksi, kyllä jossain vaiheessa varmasti natsaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:40

uusia hakemuksia vaan kehiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:51

Toivon sinulle onnea työrintamalle. Kyllä onni sinua vielä suosii.