Flirttailetko?

Flirttailetko, jos niin miten ja miksi?, voiko mielestäsi flirttailla myös kirjoittamalla, puhelimessa, vaiko ainoastaan näköetäisyydellä? Sanoilla/eleillä, jne.?
Mitä flirttailu mielestäsi on?, elämän harmiton piriste/riesa, tms. omin sanoin..
Pidätkö flirttailusta ja/tai sen kohteeksi joutumisesta/pääsemiestsä, heh...
p.s. ny saapi runoilla....

Avainsanat: flirttailu sanat eleet kirjoitus puhe kohde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2008 - 11:49

harvemmin enää kohteeksi joutuu (pääsee) , mutta yrittämästä en lakkaa, silleen harmittomalla ja muita loukkaamattomalla tavalla, eli on vähän katsottava sitäkin kelle huulta heittää ... pientä kevennystä tosikkomaiseen arkipäivään ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.10.2008 - 21:10

nuorempana useinkin sanoilla, eleillä näköetäisyydellä. Se piristi työpäivää, työtovereina minulla oli satoja miehiä, flirttiä oli joka päivä.Nyt olen niin vanha jo,että häpäisisin itseni.Nuorempana jos joku mies vähän nipisti tai taputti niin metelin nostin, nyt on tyytyväinen jos joku edes hymyilee.Voi nuoruutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2008 - 22:37

Mies vastaa: Nykyään ei ainakaan työpaikoilla uskalla naisia edes vahingossa
koskea, parempi on vähän kaartaa vaikka metrin päästä. Turha suunsoittokin kat-
sotaan nykyään naisten puolesta jo seksuaaliseksi häirinnäksi, minä esim. jouduin
aikoinaan ottamaan työpaikan seinältä auton rengaskalenterin jossa oli kauniita
naisia, eivätkä edes alasti olleet. Herrasmiehenä otin tottakai kalenterin pois niin
säilyi työpaikan henki hyvänä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2008 - 22:41

parhaani yritän, mutta näillä rypyillä se rupee jo olemaan taitolaji, potkujakaan työpaikalta en enää voi saada (onneksi töissä tuli elettyä aikaa, jolloin siitä ei vielä tuomittu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 01:20

Aina ja tilaisuuden tullen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 12:48

Enpä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 17:49

aivan liikaa... ihmettelen etten ole saanut vielä turpaan tai haastetta oikeuteen.
flirttailen yleensä pervoin huomautuksin sekä satunnaisilla kosketuksilla,
ensimmäinen onnistuu myös sähköisessä muodossa..esim. itse olen ruvennut lähettää oikein "harmittomasti" sydän hymiöitä ^.^ naisten oletetaan flirttailevan enemmän kuin miesten ja miesten taholta sitä pidetään jopa törkeänä kaipa saattaa johtua jostain semmoisesta että naisia olisi paljon vaikeampi tulkita ilman flirttiä. aina on ihanaa saada kaikenmoisia kehuja joten miehetkin vaan mun puolesta flirttiä peliin~