aiotko katsoa tv:stä daegu-kisoja ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 27.08.2011 - 00:45

ruuskasen heitot täytyy nähdä, on se niin kova ainakin valittamaan ;)

Kysyjän kommentti

sulla ei ollut yhtään huono vastaus. olit paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 12:41

Minä vähän urheilua katson, mutta mieheni seuraa, ja pakosta yleisurheilun kisoja joudun kuuntelemaan, mielenkiintoinen paikka missä nuo kisat nyt järjestetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 12:54

Kyllähän sitä isoja kisoja seuraa ihan yleissivistyksen vuoksi,ainakin toisella linssillä...Surettaa vaan vähän jo etukäteen,kun oletan, ettei sieltä oikein mitään suuria menestymisiä saavutella.Vähän puolikuntoinen joukkue kasassa taasen...Miksi osa urheilijoista kustannetaan sinne "harjoittelemaan ja kokemusta saamaan", mietin usein...Aika kallista?

Lisätty: 26.08.2011 - 12:56

PS : Poika tuossa ihmetteli eilen ääneen, että mitkä ihmeen kisat ne "DEEGU" kisat oikein on? Mitä ne siellä kilpailee?Kun vielä oikein uutisissa mainittiin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 13:24

Hitsi, et oon urheilun katsomisessa TV:stä täysin nolla. En katso urheilua ja mulle sana DAEGU ei sanonut yhtikäs mitään, ennenkuin googletin. EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:16

En ehdi katsomaan, kun lähden lomalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:51

Eipä tule katsottua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 15:26

nyt tuli kaamea luki härö ... luin deegu-kissoja .. ja oikein piti katsoa mitä napsulaiset ovat vastanneet .. taas piti lukea toi otsikko uusiksi ...ja nyt vastaan oikeaan kyssäriin oikein .. etten katso mitään doupping kisoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 15:39

Ai että heräisin aamuyöllä katsomaan urheilua! Ei onnistu. Katson koosteet, ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 16:45

Kyllä keihäänheiton katson "deekusta", ainakin jälkilähetyksenä. On kyllä talletava digiboksi. Ylen elävä arkitokin on hyvä. Eräs "armeijakaveri" haki -64 Tokiosta keppimiesten Olympiakullan parivuotta sen armeijan jälkeen..

Lisätty: 27.08.2011 - 05:58

"Välipäästöllä" käydessäni avasin töllöttimen ja laihat naiset juoksi martonia.
Hyvä Kenia!
"Moottoriturpa" selosti TV2:lla. Kooste näkyy tulevan klo 10.

Lisätty: 27.08.2011 - 06:44

Suomen edustajien menestys: daegu2011.iaaf.org/ResultsBy...atcode=FIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 17:30

On ihan varmaa, etten aio katsoa mitään kisoja. Katsokoon ne, joille on sellainen kilpaileminen tärkeää, minulle ei nyt vain ole. Siis ihan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 17:36

Lähetysaika on niin hankala, että jää koosteitten varaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 17:37

En katsele ainuttakaan kisalähetystä,koska katselen tvtä tosi harvoin nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 23:42

En meinaa katsoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 00:49

Miesten keihään, en muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 04:33

Kyllä katselen ja aamusta iltaan:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:41

Väliin jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:16

Satunnaisesti, jos telkkari auki ja aikaa on.