Mitä napsut ovat tästä videosta mieltä?

Apinalle annettiin rynnäkkökivääri:
www.youtube.com/watch?v=zC1O...r_embedded

Avainsanat: alkoi pakokauhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 01:07

Ei tuo juuri eroa uutisista Libyasta.
Samaan tapaan nosti aseen päänsä päälle, kun "vihulaiset" on ajettu pakosalle. Ymmärsi sentään ampua maahan. Jos tuo on aito video, niin aika apinoita ovat nuokin, jotka antavat simpanssille ladatun ja varmistamattoman rynnäkkökiväärin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 23:29

taisipa olla kovemmat aineet herroilla, kun noin järjettömästi käyttäytyivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 07:05

Voi, voi, ei voi muuta sanoa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 07:29

no tota noin .pitäis ikärajaa nostaa aselaissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 08:30

Järki hoi.Minne menit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 08:34

The Star -lehden mukaan Etelä-Afrikan suurimmassa kaupungissa Johannesburgissa on tapettu apina noitavainohengessä.

Asukkaiden mukaan apina vaelteli ympäri asuinaluetta puhumassa ihmisille, mikä johti apinan kuoliaaksi polttamiseen "tappakaa noita" -huutojen siivittämänä.

Lehti kertoo, että lisäksi apinaa kivitettiin ja joidenkin tietojen mukaan myös poliisi ampui sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 08:36

Mä olen ymmärtänyt että aseella ammutaan? Mitäköhän nämä yöntimot ajattelivat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 08:54

Osaa se apinakin. Pitikö ne tuota apinaa tyhmempänä kun mitä itse olivat.Mikä mahtoi olla. Itse pidän eläimen paljon viisaampana ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 09:36

Miksi eläinten pitää oppia aseisiin, äly hoi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 09:39

Taitaa väitteet pitää paikkansa!

Joukossa tyhmyys tiivistyy!

Typeryys maan perii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 11:38

Hulluutta ihmiseltä. Ihmisen pitäs olla sentäs järkevä, oisivat saaneet kaikki loppunsa siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 12:24

Voi voi kaikenlaista, miehiä nuo ovat yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:24

Miestentouhuja...syvä, surullinen huokaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 17:28

Voi, voi.......!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:16

Voiko nuo " miehet" olla tosiaan noin tyhmiä ja lapsellisia.Uskomatonta.Eläinrääkkäystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:35

Taivas varjelkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:10

Täyttä hullutusta!