Volkswagenilta sähköauto yhdelle.

Saattaisi monelle tuo kelvata, minulle ainakin. Ja kun katselee tuolla liikenteessä lipuvaa ( yksi ihminen / auto) autovirtaa, niin miksei muillekin?

electric-vehicles-cars-bikes...c-car.html

Lisätty: 25.08.2011 - 08:58

Kiitos Jumpppis linkistä.

Avainsanat: sähköauto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 08:55

samma på finska; www.tekniikkatalous.fi/duuni...in/a671631
kiitos ei.

Ajoin jo 1966 Mätsälästä Ouluun 25 L tankillisella "mini" autolla. Mitä lie ollut päästöt nyky aikaan verrattuna? hä, hä. panssarivaunuilla ajelijat.

Lisätty: 25.08.2011 - 16:15

Vaikuttaa mopoautolta. Eikö ne ole tientukkoja?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 09:20

Kyllähän tuollaisella työmatkat köröttelisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:27

Aivan OK liikenteeseen, sillä nuo yksinköröttelijät, jotka vievät monen tilan ovat teiden tukkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:57

hieno juttu, mutta pitäisi Fiina-koiralle kopillinen peräkärry hommata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 10:52

Tulevat käyttöön, kun aika on kypsä.

Vekkulin näköinen kulkupeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:18

Kelpais varmaan mullekin,kiva olis körötellä toria pidemmälle ja pistää pihalle laturiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:29

yli kymmenen vuotta sitten tuli joskus aina istuttua sähköauton kyytiin...
Turun kaupungilla näitä oli jo silloin ympäristötoimistossa, hauskaa vaan oli kun oli jokunen sähkötolppa / parkkipaikka johon tuo pistettiin töpselillä kiinni latautumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 15:26

Kelpais mulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:27

Kyllä mulle kelpaa, jos yksin matkustan. Mutta kun aina on muitakin mukana, niin tulee liian ahtaaksi.