Minkälainen on puhe on vapaa tilaisuus?

Lisätty: 25.08.2011 - 09:43

Anteeksi epäselvä ilmaisu ja kiitos mielenkiinnosta, Tarkoitin ns."sana on vapaa" puistossa pidettävää puheenpitotilaisuutta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 07:57

Ilmaisu taitaa kuulua "Sana on vapaa", joten halutessaan kuka tahansa voi pyytää puheenvuoroa ja ilmaista mielipiteensä. Myös kuulijat voivat kommentoida kuulemaansa. Tällaisia tilaisuuksia saattaa olla esimerkiksi esitelmien jälkeen. Myös hautajaisissa ja muistotilaisuuksissa on yleensä osio, joissa "sana on vapaa".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 09:23

En ymmärrä kysymystä, siitä puuttuu jotain, joku sana tms.

Lisätty: 26.08.2011 - 14:09

Ihmettelin kyllä onko kyssäri jokin provo vai mikä ,sillä puhe ei voi olla tilaisuus....
Ja puheenjohtajan täytyy pitää huolta siitä että pysytään asiassa... se voi olla se vaikein pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 09:38

Pieni vipaus kysymyksessä lienee, mutta kyllä sen jokainen lukija tietää mitä tarkoitetaan.
Hurjatta vastasikin jo, että varmaan on tilaisuus , jossa jokainen voi esittää mielipiteensä
asiasta, josta on kysymys. Yleensä niissä on jonkinlainen asianrunko, ettei liikaa rönsyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 11:18

joku puheenjohtaja ja systeemi tilaisuudelle täytyy olla, ettei kaikki yhtäaikaa huutele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:34

jatkoa palisanteriin...tai voithan kokeilla ns.huutoäänestys systeemillä;sana on vapaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:47

www.vapaasana.com/seniori-info.htm

tässä joku sen laatuinen tilaisuus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:14

Saa jokainene halukas avata sanaisen arkkunsa.